Million Skrevet 13 timer siden #21 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg skrev til hun at dersom hun ikke vippser umiddelbart så anmelder jeg ila formiddagen, da fikk jeg melding tilbake TVERT om at hun var syk og fikk penger i ettermiddag så vippser da, jeg har lite lyst å vente til ettermiddag da jeg tror hun bare drar ut tiden. Hva tror dere? Anonymkode: 40bc0...bcc Høres ut som en bortforklaring og ny utsettelse, men... vi ER jo faktisk i forkjølelses- og influensasesongens start nå, desember med kulde og greier. Så det er jo en mulighet for at hun snakker sant. Gi henne til i ettermiddag, og si at det er absolutt siste frist før anmeldelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #22 Del Skrevet 13 timer siden Million skrev (Akkurat nå): Høres ut som en bortforklaring og ny utsettelse, men... vi ER jo faktisk i forkjølelses- og influensasesongens start nå, desember med kulde og greier. Så det er jo en mulighet for at hun snakker sant. Gi henne til i ettermiddag, og si at det er absolutt siste frist før anmeldelse. Ja. Jeg har vel ikke så mye valg her 😂 men synes det er rart at dersom det er slik at hun er syk at hun ikke har send en melding ila de 13 dager. Litt ansvarsfølelse er jo lov å ha når du tar imot penger for noe du vet du ikke får til å sende. Jeg vet at jeg ville vært stressa pga det. Anonymkode: 40bc0...bcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #23 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvilket kort har du tilknyttet vipps? Kredittkort? Da skriver du reklamasjon til banken kortet er utlevert fra. Anonymkode: f11a5...f05 Kredittkort dekker ikke kjøp fra privatpersoner. Anonymkode: 610ef...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #24 Del Skrevet 13 timer siden Hva om du rett og slett bare ringer mennesket? Anonymkode: 402f0...a21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #25 Del Skrevet 12 timer siden Finn vil neppe gjøre noe når du velger å ikke følge anbefaling om å bruke deres egen løsning med fiks ferdig. Du har nummeret hennes, prøv å ringe henne Anonymkode: 690f7...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #26 Del Skrevet 11 timer siden Jeg hadde varslet Finn om henne uansett, du er nok ikke den første hun gjør det med, hun satser vel bare på at folk ikke anmelder henne. Anonymkode: 181cf...e1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #27 Del Skrevet 9 timer siden Nå er det ettermiddag, men ingen penger å se 😂 har varslet finn, tror jeg bare anmelder henne med det samme til politiet også, orker ikke å send "truende" meldinga da jeg ser for meg at det blir bare unnskyldning på unnskyldning. Anonymkode: 40bc0...bcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #28 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå er det ettermiddag, men ingen penger å se 😂 har varslet finn, tror jeg bare anmelder henne med det samme til politiet også, orker ikke å send "truende" meldinga da jeg ser for meg at det blir bare unnskyldning på unnskyldning. Anonymkode: 40bc0...bcc Om det er dagpenger kan det være så seint som rett før klokken 16 Anonymkode: 94da0...212 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 9 timer siden #29 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kredittkort dekker ikke kjøp fra privatpersoner. Anonymkode: 610ef...5e7 Den du siterer spør om det er et kredittkort som er registrert i brukerens Vipps. Dersom det du skriver stemmer, da burde det jo ikke ha gått an å registrere kredittkort som betalingskortet ditt i Vipps, som jo hovedsaklig brukes til betaling mellom privatpersoner. Er du sikker på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 9 timer siden #30 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nå er det ettermiddag, men ingen penger å se 😂 har varslet finn, tror jeg bare anmelder henne med det samme til politiet også, orker ikke å send "truende" meldinga da jeg ser for meg at det blir bare unnskyldning på unnskyldning. Anonymkode: 40bc0...bcc Ettermiddag er strengt tatt etter kl 12, ja, men jeg regner i mitt hode for ettermiddag å være fra sånn 15 eller 16, jeg... kanskje hun gjør det også? Ville avventet et par timer med den politianmeldelsen. Men det er selvfølgelig ikke min sak, men din 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #31 Del Skrevet 9 timer siden Det er ikke kredittkort som er knyttet til Vippsen min uansett, vanlig brukskort, altså debetkort. Anonymkode: 40bc0...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #32 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Om det er dagpenger kan det være så seint som rett før klokken 16 Anonymkode: 94da0...212 Mulig det, men kommer dagpenger i dag? Eller kan det være hvilken som helst dag? Anonymkode: 40bc0...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #33 Del Skrevet 9 timer siden Jeg tenker også at ettermiddag er ca kl 15-17. Ville ventet til etter da med å gjøre noe (jeg får selv lønn utbetalt sent på ettermiddagen). Men utrolig irriterende med slike folk som ødelegger for alle som er ærlige. Håper du får tilbake pengene dine🤞 Anonymkode: acd22...744 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #34 Del Skrevet 9 timer siden Million skrev (4 minutter siden): Ettermiddag er strengt tatt etter kl 12, ja, men jeg regner i mitt hode for ettermiddag å være fra sånn 15 eller 16, jeg... kanskje hun gjør det også? Ville avventet et par timer med den politianmeldelsen. Men det er selvfølgelig ikke min sak, men din Rekker ikke det i dag uansett, blir i så fall ila uka. Anonymkode: 40bc0...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #35 Del Skrevet 9 timer siden Hvor mye penger er det snakk om, ca? Anonymkode: 8608a...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #36 Del Skrevet 6 timer siden Ville bare si tusen takk til alle som kommenterte og kom med masse gode råd! Fikk vippsen hennes nå har litt dårlig samvittighet for at jeg var så "aggressiv" i den siste meldinga til henne, men samtidig tenker jeg at det måtte vel tydeligvis til for at hun skulle svare. Anonymkode: 40bc0...bcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #37 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Rekker ikke det i dag uansett, blir i så fall ila uka. Anonymkode: 40bc0...bcc Du kan anmelde på nett. Anonymkode: 181cf...e1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #38 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ville bare si tusen takk til alle som kommenterte og kom med masse gode råd! Fikk vippsen hennes nå har litt dårlig samvittighet for at jeg var så "aggressiv" i den siste meldinga til henne, men samtidig tenker jeg at det måtte vel tydeligvis til for at hun skulle svare. Anonymkode: 40bc0...bcc Nei nei det skal du ikke ha dårlig samvittighet for, er ikke rart du klikker når det har gått 2 uker. Anonymkode: 181cf...e1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 4 timer siden #39 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ville bare si tusen takk til alle som kommenterte og kom med masse gode råd! Fikk vippsen hennes nå har litt dårlig samvittighet for at jeg var så "aggressiv" i den siste meldinga til henne, men samtidig tenker jeg at det måtte vel tydeligvis til for at hun skulle svare. Anonymkode: 40bc0...bcc Du fikk pengene? Det var bra! Heldigvis ble det ikke svindel av det da. Selv om hun prøvde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #40 Del Skrevet 2 timer siden Million skrev (6 timer siden): Den du siterer spør om det er et kredittkort som er registrert i brukerens Vipps. Dersom det du skriver stemmer, da burde det jo ikke ha gått an å registrere kredittkort som betalingskortet ditt i Vipps, som jo hovedsaklig brukes til betaling mellom privatpersoner. Er du sikker på dette? Vipps kan også brukes til å betale i nettbutikker. Kjøp fra næringsdrivende med betaling via Vipps kan dekkes via kredittkort hvis vare ikke leveres. Ikke ved kjøp fra privatperson. Anonymkode: 610ef...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå