AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Dette.... for fremtiden, og våre barn! Anonymkode: 37485...9bb 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden k. Anonymkode: e6b0e...dbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden Følger ingen lenger,syntes det er sykt at dem tjener penger på fjas.Andre som gjør nyttige ting for samfunnet har luselønn.Vil alltid være fattige og rike,greit det.Men ikke sansen for Infulensere. Anonymkode: 36a9e...834 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden Jaa! Har tenkt på nettopp det selv. Unger får kortere og kortere oppmerksomhet pga tiktok- insta og annet dritt! Influencere er ikke bra for fremtiden. Noen av oss foreldre heiser skuldre, og bryr seg ikke.... men hvis man bruker hodet LITT, så er vi bevisste. Sett en dato! Anonymkode: 37485...9bb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden Hva skal man oppnå ved å gjøre dette i ett døgn? Bare kutt det ut fullstendig til Dovre faller. Anonymkode: bd260...896 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden Men hvorfor er dere inne og klikker på disse influenserne om dere ikke støtter det de driver med? Ett døgn er jo meningsløst. Anonymkode: 02f60...53b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 22 timer siden #7 Del Skrevet 22 timer siden Ja er man en sau så er man en sau? Sauer følger influencere visst er det sånn? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden Jeg liker ikke ordet influenser, det er ho bare en finere ord for blogg-hore. Anonymkode: 304e6...59d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #9 Del Skrevet 18 timer siden Gud ja. Håper dette med å være influencer tar slutt. Hørte på SE sin pod hvor hun hadde med assistenten-assistenten sin største drøm var å leve som influencer. Hva skjedde med lege, dyrlege, tannlege osv.. Men jeg skjønner jo henne siden man kan jobbe en brøkdel av tiden og tjene dobbelt så mye. Selv om man horer seg til på nettet. Kjenner jeg blir irritert når jeg står opp 06 hver dag som mange andre for å dra på jobb. Så «jobber» disse har med at de leverer i barnehage, hjem å lage en GRWM, iskaffe, frokost, sjekke mail, trening, hente pakker, lage noe content, fikse negler, frisør osv. Kanskje i et møte for å lage en kolleksjon av klær, interiør eller sminke. Og dette tjener de tusenvis på tusenvis på. Mens vi andre må drikke kaffe, hente pakker, frisør osv etter middag, men før legging og før kjøring hit og dit. Jeg kjenner jeg koker!!! Sånn kan det ikke være!!! Anonymkode: 426ab...512 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gud ja. Håper dette med å være influencer tar slutt. Hørte på SE sin pod hvor hun hadde med assistenten-assistenten sin største drøm var å leve som influencer. Hva skjedde med lege, dyrlege, tannlege osv.. Men jeg skjønner jo henne siden man kan jobbe en brøkdel av tiden og tjene dobbelt så mye. Selv om man horer seg til på nettet. Kjenner jeg blir irritert når jeg står opp 06 hver dag som mange andre for å dra på jobb. Så «jobber» disse har med at de leverer i barnehage, hjem å lage en GRWM, iskaffe, frokost, sjekke mail, trening, hente pakker, lage noe content, fikse negler, frisør osv. Kanskje i et møte for å lage en kolleksjon av klær, interiør eller sminke. Og dette tjener de tusenvis på tusenvis på. Mens vi andre må drikke kaffe, hente pakker, frisør osv etter middag, men før legging og før kjøring hit og dit. Jeg kjenner jeg koker!!! Sånn kan det ikke være!!! Anonymkode: 426ab...512 men! de er jo myyyyye FINERE, FLINKERE og framforalt DYKTIGERE personer enn oss tapere! De har jo sin HUSSLE mentality! Hussle hussle! (Jeg spyr MED deg, i kors og tvers, skulle gjerne gjort det i trynet dems) Jeg håper på at i det nye samfunnet etter WW3 at influencer blir ett skjellsord. Endret 14 timer siden av ufiltrert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden Tviler på at ett døgn vil gjøre så stor skade. Jeg foreslår for evig og alltid. Jeg følger ingen influensere. De kan komme seg ut i normal jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #12 Del Skrevet 14 timer siden Det er en type som følger influencere. Jeg som voksen person lar meg ikke påvirke den ene eller den andre veien. Ikke begeistret eller interessert i hva de foretar seg. Du er en del av problemet hvis ett døgn blir en måloppnåelse. Folk flest er opptatt av andre ting. Anonymkode: c4dfa...7d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #13 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gud ja. Håper dette med å være influencer tar slutt. Hørte på SE sin pod hvor hun hadde med assistenten-assistenten sin største drøm var å leve som influencer. Hva skjedde med lege, dyrlege, tannlege osv.. Men jeg skjønner jo henne siden man kan jobbe en brøkdel av tiden og tjene dobbelt så mye. Selv om man horer seg til på nettet. Kjenner jeg blir irritert når jeg står opp 06 hver dag som mange andre for å dra på jobb. Så «jobber» disse har med at de leverer i barnehage, hjem å lage en GRWM, iskaffe, frokost, sjekke mail, trening, hente pakker, lage noe content, fikse negler, frisør osv. Kanskje i et møte for å lage en kolleksjon av klær, interiør eller sminke. Og dette tjener de tusenvis på tusenvis på. Mens vi andre må drikke kaffe, hente pakker, frisør osv etter middag, men før legging og før kjøring hit og dit. Jeg kjenner jeg koker!!! Sånn kan det ikke være!!! Anonymkode: 426ab...512 Det er jo et VALG du har tatt selv… ? Du har drøssevis av muligheter til å kunne gjøre hva du vil. Fordi du er et fritt menneske. Jeg skjønner faktisk ikke hvorfor folk velger et slikt hamsterhjul, for nei det er ikke noe man må gjøre for å forsørge familien sin. Det er ikke slik at enten så må man jobbe 8-16, eller jobbe som influencer. Spekteret er ganske stort, for hva man kan gjøre. Folk må begynne og handle, istedenfor å klage. Anonymkode: 24390...e7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #14 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det er jo et VALG du har tatt selv… ? Du har drøssevis av muligheter til å kunne gjøre hva du vil. Fordi du er et fritt menneske. Jeg skjønner faktisk ikke hvorfor folk velger et slikt hamsterhjul, for nei det er ikke noe man må gjøre for å forsørge familien sin. Det er ikke slik at enten så må man jobbe 8-16, eller jobbe som influencer. Spekteret er ganske stort, for hva man kan gjøre. Folk må begynne og handle, istedenfor å klage. Anonymkode: 24390...e7e Nei så enkelt er det faktisk ikke! Anonymkode: 426ab...512 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 12 timer siden #15 Del Skrevet 12 timer siden Nei, uff, om man tar valget å ikke følge influenserne, så har man jo absolutt _ingenting_ å klage over og da dør mange av influenser trådene her på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå