AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Jeg har truffet ei dame som er i øvre del av 30-årene, jeg er noen år yngre. Er denne kvinna for gammel å satse på mtp. å få barn? Hører gjerne andres erfaringer om det😊 Anonymkode: 69073...718 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Del Skrevet 22 timer siden Tremenningen min traff en mann da hun var 37, hun er 41 nå og venter nummer 2 😊 Det skjer kanskje ikke ofte, men det er nå mulig. Anonymkode: 08995...f8c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden Spør om hun vil ha da? Det er jo ikke sikkert Anonymkode: 54c7e...4f8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden Overgangsalder starter rundt 35 for mange Anonymkode: 33f72...b5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 21 timer siden #5 Del Skrevet 21 timer siden Først og fremst må du jo spørre kvinnen selv. Kvinner har egne viljer og kan tenke selvstendig, også om de er fruktbare. Tro det eller ei. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #6 Del Skrevet 21 timer siden Så fremt dere ikke drøyer veldig lenge, er sjansene store for at dere fint rekker et par unger. Garantier har man selvsagt aldri. Anonymkode: baaea...d52 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 21 timer siden #7 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Overgangsalder starter rundt 35 for mange Anonymkode: 33f72...b5b Nei, den gjør ikke det. 27 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Overgangsalder starter rundt 35 for mange Anonymkode: 33f72...b5b Det er for et lite mindretall du. Anonymkode: e9372...bd7 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teoretisk sett Skrevet 21 timer siden #9 Del Skrevet 21 timer siden Med høy alder øker risikoen i svangerskapet, men hun er ikke for gammel. Om hun vil gi deg barn er jo en annen sak. Har hun barn fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #10 Del Skrevet 21 timer siden Må jo starte opp produksjon ganske tidlig i forholdet da, klokken tikker. Innen ett år bør ho jo vere gravid med første om dere vil ha flere barn, og for min del hadde det vært for kort tid å lære noen å kjenne, men jeg er ikke av den mest impulsive, andre har da greid helt fint å skape en familie raskt etter første møte, så det greier vel dere også, såfremt dere er normale, oppegående folk. Anonymkode: 9fdda...e8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #11 Del Skrevet 21 timer siden Skaff deg ei på ~25 så slipper du å få autistiske barn. Anonymkode: 81d00...689 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #12 Del Skrevet 21 timer siden Jeg er 37, ble gravid av at jeg og mannen hadde sex 1 gang den syklusen. Det var ikke planlagt og vi brukte app for å unngå eggløsning da vi i utgangspunktet ikke ønsket fler barn. Fruktbarhet er forskjellig fra person til person. En kvinne på 25 kan være ufrivillig barnløs mens en 39 åring blir gravid av å vaske trusa si sammen med boxeren din 🤷🏻♀️ Anonymkode: 7f7a4...3b3 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #13 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skaff deg ei på ~25 så slipper du å få autistiske barn. Anonymkode: 81d00...689 Skjerpings. Jeg var 22 og fikk et autistisk barn. Neste barn fikk jeg som 36-åring. Helt vanlig barn. HI: dere må sette i gang med produksjon relativt kjapt, men 40 er det nye 30. overgangsalderen begynner fra 45-50 et sted. Anonymkode: d32bf...e40 3 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #14 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skaff deg ei på ~25 så slipper du å få autistiske barn. Anonymkode: 81d00...689 Det er dessverre fars alder som i største grad påvirker genetisk betinget autisme hos barn, og barn født med autisme deler mer genetikk med far enn mor, så hvis du er mann og redd for autistiske barn så må du nesten skynde deg sjøl og ikke skylde på mor✌️ Anonymkode: 274cf...380 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #15 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjerpings. Jeg var 22 og fikk et autistisk barn. Neste barn fikk jeg som 36-åring. Helt vanlig barn. HI: dere må sette i gang med produksjon relativt kjapt, men 40 er det nye 30. overgangsalderen begynner fra 45-50 et sted. Anonymkode: d32bf...e40 Study Confirms Link between Older Maternal Age and Autism | Scientific American Anonymkode: 81d00...689 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #16 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er dessverre fars alder som i største grad påvirker genetisk betinget autisme hos barn, og barn født med autisme deler mer genetikk med far enn mor, så hvis du er mann og redd for autistiske barn så må du nesten skynde deg sjøl og ikke skylde på mor✌️ Anonymkode: 274cf...380 Dette er ikke korrekt, eldre menn får flere autistiske barn enn yngre menn fordi eldre menn har eldre partner. Når menn har yngre partner påvirkes ikke sjansen for autistiske barn. Anonymkode: 81d00...689 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #17 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er ikke korrekt, eldre menn får flere autistiske barn enn yngre menn fordi eldre menn har eldre partner. Når menn har yngre partner påvirkes ikke sjansen for autistiske barn. Anonymkode: 81d00...689 Dette er dessverre feil. Anonymkode: e84f3...140 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #18 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette er dessverre feil. Anonymkode: e84f3...140 Finner du en kilde på det? For absolutt alle jeg finner viser at kvinners alder påvirker autisme hos barn mye mer. Menns sjanse å få barn med autisme linært som nulles ut når alder av partner tas med i vurderingen, mens kvinner får dramatisk flere barn med autisme etter 30. Absolutt alle studier jeg finner viser dette. Anonymkode: 81d00...689 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #19 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Study Confirms Link between Older Maternal Age and Autism | Scientific American Anonymkode: 81d00...689 Du linker til en artikkel, ikke en studie. Her har du en studie, den er heller ikke 14 år gammel og går i dybden på hvilke genetiske faktorer som i alle tider har blitt skjøvet på kvinnen som deres feil men som altså har vist seg svært mye oftere å være kromosomfeil, autisme, trisomi osv. pga mannens sperm. I tillegg er det en dobling i spontanabort for kvinner med partnere over 35, samt større risiko for tidlig fødsel og lav fødselsvekt. Når far er over 45 øker risiko for dødfødsel med 48% kontra fedre under 30. Justert for mors alder, ser det fortsatt ikke ut som at det er råtne egg som er hovedproblemet, men gammel mutert sperm:) Den biologiske klokken tikker, gutta. https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC9957550/ Anonymkode: 274cf...380 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 20 timer siden #20 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Skaff deg ei på ~25 så slipper du å få autistiske barn. Anonymkode: 81d00...689 Bullshit mamma og pappa var 22-23 eller noe og jeg er "høyt fungerende autist". Men fortsett å spre fittespya di! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå