AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Leste ett sted at det blir nye regler vedr styrke på hudpleie som inneholder retinol. At det blir forbudt å selge retinol over 0.2%?Noen som vet noe om dette? Anonymkode: 7bb3d...74c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Du kan lese om det her: https://www.pevonia.com/expert-advice-blog/in-the-press/retinol-banned-in-the-eu/ Anonymkode: 2d471...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan lese om det her: https://www.pevonia.com/expert-advice-blog/in-the-press/retinol-banned-in-the-eu/ Anonymkode: 2d471...2c4 Men vil det bli mulig å fortsatt få kjøpt på nett fra utlandet? Anonymkode: 7bb3d...74c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden Eller bør det hamstres nå? Anonymkode: 7bb3d...74c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men vil det bli mulig å fortsatt få kjøpt på nett fra utlandet? Anonymkode: 7bb3d...74c Forbudet gjelder hele eu, så da må du eventuelt bestille det utenifra, om du får det gjennom tollen kan jeg ikke svare på. Men retinal er mye mer effektivt enn retinol, og det vil du fortsatt kunne kjøpe. Anonymkode: 2d471...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Forbudet gjelder hele eu, så da må du eventuelt bestille det utenifra, om du får det gjennom tollen kan jeg ikke svare på. Men retinal er mye mer effektivt enn retinol, og det vil du fortsatt kunne kjøpe. Anonymkode: 2d471...2c4 Ok, godt d i allefall. Jeg bruker retinol 1% fra ordinary. Skal teste ut retinalen dems. Men om jeg kjøper flere flasker nå med retinol å oppbevarer det mørkt,hvor lenge står det seg uåpnet? Anonymkode: 7bb3d...74c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå