AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Har kastet opp to ganger i dag og hatt diare. Men jeg var ikke kvalm, jeg hadde bare litt knip i magen og en følelse øverst i magen, føltes sånn som når man er veldig mett. Likevel kastet jeg opp. Omgangssyke eller noe annet? Jeg trodde man ble veldig kvalm og hadde magevondt ved omgangssyke (ikke knip) jeg er uansett glad det er over nå og at jeg ikke var veldig dårlig. Har vært hjemme i dag og holder meg hjemme de neste dagene sånn i tilfelle det er smittsomt. Anonymkode: 90034...b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær86 Skrevet 22 timer siden #2 Del Skrevet 22 timer siden Høres ut som noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden Det er godt mulig det er omgangssyken! Sist jeg hadde spydde jeg to ganger og thats it, vet at det var det fordi jeg var omringet av både barn og ansatte på jobb som hadde det. Supert at du holder deg hjemme sånn at du unngår å smitte folk❤️ Anonymkode: 326c5...4dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Del Skrevet 20 timer siden Høres absolutt ut som det. Anonymkode: 76c30...62b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #5 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Høres absolutt ut som det. Anonymkode: 76c30...62b Syns bare det er rart at jeg ikke var kvalm. Uansett ikke noe jeg ønsker. Anonymkode: 90034...b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå