AnonymBruker Skrevet i går, 20:05 #1 Del Skrevet i går, 20:05 Vi skal ha secret santa på jobb. Jeg kjenner ikke personen jeg skal gi til spesielt godt. Han er midt i 40 årene, familiefar. vi skal ikke bruke mye penger, helst under 150kr. Aner virkelig ikke hva jeg skal ordne. Noen som kan hjelpe meg med forslag? (og hvordan får man overrakt den uten at han vet den er fra meg? Vi har ikke faste plasser så aner aldri hvor han er og vi er sjeldent på hovedkontoret samtidig.) Anonymkode: 9e2b7...e12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Refleks, konfekt, god pesto, olivenolje, krydder, juleost, kaffe, kaffeavtale på besinstasjon (om du vet det er relevant), julehefte og godteri, brodder, isskrape og kost til snø til bilen. Jeg tror jeg hadde alliert meg med noen om at de får gitt den når han er på kontoret. Ellers sette den ved kaffemaskinen med tydelig navn på, og gamble på at han finner den. Har dere noe intern posthylle så kan det være om det er noe smått som passer der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden Flaxlodd eller godteri Anonymkode: 97fa9...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden Daisy-love skrev (23 minutter siden): Refleks, konfekt, god pesto, olivenolje, krydder, juleost, kaffe, kaffeavtale på besinstasjon (om du vet det er relevant), julehefte og godteri, brodder, isskrape og kost til snø til bilen. Jeg tror jeg hadde alliert meg med noen om at de får gitt den når han er på kontoret. Ellers sette den ved kaffemaskinen med tydelig navn på, og gamble på at han finner den. Har dere noe intern posthylle så kan det være om det er noe smått som passer der også. Takk for forslag! 🌼Vi har ikke posthylle. Kan evt gi det til sentralbordet så sender de ham e-post om å hente. Litt upersonlig kanskje? AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Flaxlodd eller godteri Anonymkode: 97fa9...85d Takk for forslag 🌼 Anonymkode: 9e2b7...e12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk for forslag! 🌼Vi har ikke posthylle. Kan evt gi det til sentralbordet så sender de ham e-post om å hente. Litt upersonlig kanskje? Anonymkode: 9e2b7...e12 Om det skal være hemmelig så er vel det en av de bedre og mer sikre måtene å få det levert på, om du ikke vil bruke kollega. Tror ikke jeg hadde laget noe store greier ut av det for en kollega som var perifer familiefar. Da hadde jeg gjort det litt enkelt. Og bare hyggelig det lille jeg kunne bidra med 😊 Endret 22 timer siden av Daisy-love 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden Daisy-love skrev (Akkurat nå): Om det skal være hemmelig så er vel det en av de bedre og mer sikre måtene å få det levert på, om du ikke vil bruke kollega. Tror ikke jeg hadde laget noe store greier ut av det for en kollega som var perifer familiefar. Da hadde jeg gjort det litt enkelt. Ja, kanskje det er lurt. Jeg kan godt bruke kollega, men vi er så mange i etasjen at det er vanskelig for de og å finne ham. Siden i sommer har jeg kun sett ham 2 ganger. Andre kolleger som jeg jobber mest med ser han heller ikke fordi vi jobber på ulike prosjekter. Høres rart ut, men vi er 400 ansatte i bedriften som kan sitte hvor vi vil, ingen etasje eller område til vår avdeling. Anonymkode: 9e2b7...e12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 22 timer siden #7 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, kanskje det er lurt. Jeg kan godt bruke kollega, men vi er så mange i etasjen at det er vanskelig for de og å finne ham. Siden i sommer har jeg kun sett ham 2 ganger. Andre kolleger som jeg jobber mest med ser han heller ikke fordi vi jobber på ulike prosjekter. Høres rart ut, men vi er 400 ansatte i bedriften som kan sitte hvor vi vil, ingen etasje eller område til vår avdeling. Anonymkode: 9e2b7...e12 Høres ut som Google, og mulig du kan få han til å Google hvor han kan finne gaven 🤣 (spøk) Da hadde jeg helt sikkert gått for sentralbordet, de har nok en del sånne oppgaver i desember 😊🎅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden Høres ikke noe gøy ut når man ikke engang kjenner personen men skal «gi» til. Tullete, synes jeg. Funker i mindre avdelinger eller i klasser, ikke i store selskaper som det høres ut som du jobber i. Anonymkode: 1c848...b65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #9 Del Skrevet 22 timer siden Daisy-love skrev (20 minutter siden): Høres ut som Google, og mulig du kan få han til å Google hvor han kan finne gaven 🤣 (spøk) Da hadde jeg helt sikkert gått for sentralbordet, de har nok en del sånne oppgaver i desember 😊🎅 Ja, tror det er beste løsning. AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Høres ikke noe gøy ut når man ikke engang kjenner personen men skal «gi» til. Tullete, synes jeg. Funker i mindre avdelinger eller i klasser, ikke i store selskaper som det høres ut som du jobber i. Anonymkode: 1c848...b65 Helt enig i at det er tullete. Vi fikk bare beskjed om at alle måtte bli med, kunne ikke velge det bort. Anonymkode: 9e2b7...e12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 19 timer siden #10 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi har ikke posthylle. Kan evt gi det til sentralbordet så sender de ham e-post om å hente. Litt upersonlig kanskje? Anonymkode: 9e2b7...e12 Gjengen på sentralbordet vårt elsker sånne oppdrag så jeg ville spurt de om de kan være mellomledd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå