AnonymBruker Skrevet i går, 19:58 #1 Del Skrevet i går, 19:58 Regnes det som vold når noen peker med fingeren oppi ansiktet, holder tak i arma sånn passe hardt og «bokser» oppi ansiktet uten å slå i ansiktet? Min far gjorde nettopp dette på meg når jeg var på besøk.. jeg er 35 år han er 67 år han er så utrolig amper og sur for alt Anonymkode: 11c00...998 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:59 #2 Del Skrevet i går, 19:59 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Regnes det som vold når noen peker med fingeren oppi ansiktet, holder tak i arma sånn passe hardt og «bokser» oppi ansiktet uten å slå i ansiktet? Min far gjorde nettopp dette på meg når jeg var på besøk.. jeg er 35 år han er 67 år han er så utrolig amper og sur for alt Anonymkode: 11c00...998 Altså blitt bitter på livet og om man sier et «skjevt» ord i beste mening klikker det innimellom for han Anonymkode: 11c00...998 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:04 #3 Del Skrevet i går, 20:04 Det er jo vold ja. Men om politiet ville ha prioritert denne enkeltsaken (der det sikkert ville blitt ord mot ord i tillegg) er en annen sak. Anonymkode: e6fb3...3d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:05 #4 Del Skrevet i går, 20:05 Ingen tvil om at en slik ting er tegn på et usunnt reaksjonsmønster. Enkelte har vansker med å regulere seg selv. Anonymkode: b5648...b15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:06 #5 Del Skrevet i går, 20:06 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Regnes det som vold når noen peker med fingeren oppi ansiktet, holder tak i arma sånn passe hardt og «bokser» oppi ansiktet uten å slå i ansiktet? Min far gjorde nettopp dette på meg når jeg var på besøk.. jeg er 35 år han er 67 år han er så utrolig amper og sur for alt Anonymkode: 11c00...998 Din far er en drittsekk, det er det ingen tvil om. Jeg hadde holdt meg unna han. Anonymkode: 382b4...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:06 #6 Del Skrevet i går, 20:06 Om det er fysisk vold kommer antakelig an på hva du mener med "sånn passe hardt", men det er i alle fall psykisk vold. Men uansett hva man kaller det er det ikke greit på noen som helst måte. Anonymkode: 33ced...f44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:07 #7 Del Skrevet i går, 20:07 Dette er vold og helt uakseptabelt! Anonymkode: cbddc...c0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friminutt Skrevet i går, 20:09 #8 Del Skrevet i går, 20:09 Kanskje han begynner og bli dement? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:10 #9 Del Skrevet i går, 20:10 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): jeg er 35 år han er 67 år han er så utrolig amper og sur for alt Anonymkode: 11c00...998 Hva var foranledningen til dette? Begynner han å få noe kognitiv svikt? Anonymkode: e1917...504 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:11 #10 Del Skrevet i går, 20:11 Nei. Alt som er ubehagelig er ikke vold Anonymkode: 7f081...438 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:16 #11 Del Skrevet i går, 20:16 Har har kanskje blitt litt mer glemsk siste max 2 par årene, men han husker samtidig veldig godt mye, spesielt ting før.. han fremstår egentlig som ganske «våken» men han sitter mye inne og blitt utrolig negativt til alt.. tror folk merker han har forandret en del på den måten.. mamma har tidligere sagt at da hun var utro mot han når jeg var liten( som selvsagt ikke er noe bra) så ble han så forbannet at han prøvde å kaste en hammer etter henne.. dette er noe mamma har fortalt meg i voksen alder… Anonymkode: 11c00...998 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #12 Del Skrevet 22 timer siden Takk for svar Anonymkode: 11c00...998 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 18 timer siden #13 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Regnes det som vold når noen peker med fingeren oppi ansiktet, holder tak i arma sånn passe hardt og «bokser» oppi ansiktet uten å slå i ansiktet? Min far gjorde nettopp dette på meg når jeg var på besøk.. jeg er 35 år han er 67 år han er så utrolig amper og sur for alt Anonymkode: 11c00...998 Det er TRUSSEL og psykisk vold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #14 Del Skrevet 17 timer siden Det er vold. Punktum. Anonymkode: f4238...eef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 17 timer siden #15 Del Skrevet 17 timer siden Alt som er fysisk, på en eller annen måte...er vold. Om du ikke syns det er ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå