AnonymBruker Skrevet i går, 19:51 #1 Del Skrevet i går, 19:51 Noen som hører på den? Hørt noen episoder nå, helt elendig! Spesielt episode #229 «Singel mann svarer på hvorfor han ikke får ligge i dag». Gud bedre for en type!! Er han på spekteret? Merkeligste fyren jeg har hørt! Ikke rart han ikke får ligge! Kvinnefiendtlig og kjip! Føler han lyver så det renner av han! Anonymkode: 4c633...84b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:58 #2 Del Skrevet i går, 19:58 Her er episoden: https://podcasts.apple.com/no/podcast/singelkrisa/id1455838484?i=1000673571895 Anonymkode: 4c633...84b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden Burde ikke høre, men here we go. Anonymkode: 1f51f...f1c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Burde ikke høre, men here we go. Anonymkode: 1f51f...f1c Syns egentlig ikke han er merkelig, høres ut som flere jeg kjenner. Men føler han viller seg inn i sexsalg industrien, ikke dating. Det går jo ikke å prøve å date noen som bare snakker med deg for å selge bilder. Kanskje ikke så vannt til alt som eksisterer og blir mer overasket enn noen av oss som har blitt lært opp rundt dette. Å menn blir jo skikkelig utsatt av sexselgere. Tror nærmest alle menn jeg kjenner får slike forespørsler, bare at de ikke godtar dem, for de vet hva det gjelder. Men som han ssa, han er åpen og ønsker å bli kjennt med folk, men han bør slutte. Som kvinne godtar jeg aldri noen, tenker det er noen som vil sende dickpick eller kanskje noen som prøver å selge dop. Kjenner jeg dem ikke, så har de ingen god grunn til å legge meg til. Jeg tror bare han må være mer nøye hvem han dater, å ikke ta det så serriøst om noen sier det er fyfy, for alle er ulike. Å gå videre er løsningen, fortsett å let. Vi kan ikke forvente at alle har lik mening og ingen kan heller ikke forvente at du må lystre og aldri kunne be noen på middag. Det er så uskyldig. Vi kan jo ikke forholde oss til alle menneskers mening, forbi vår egen. Men syns det er bra det han sier om at folk bør være ærlige om hva de føler, å det er første gangen jeg får inntrykket av at en mann ikke er så åpen for sex, bare for sex om det ikke blir mer. Han virker ikke hensynsløs og det er godt å se. Er det fordi han sier det er desperat å selge bilder for 200 kr? Det er jo litt sumt å holde på sånn. Han har egentlig ikke noe dårlig kvinnesyn, syns jeg ikke. Jeg hadde kjennt på stor skam om jeg opptredde slik de jentene gjør. Det er jo kynisk og de utsetter segselv for fare, for en svært billig pris. Anonymkode: 1f51f...f1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden Jeg synes han fremstår kjemperar med et veldig dårlig kvinnesyn. Tror han skryter på seg mange av de historiene sine og egentlig bare er bitter fordi han ofte blir avvist. Umoden og merkelig fyr! Anonymkode: 4c633...84b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg synes han fremstår kjemperar med et veldig dårlig kvinnesyn. Tror han skryter på seg mange av de historiene sine og egentlig bare er bitter fordi han ofte blir avvist. Umoden og merkelig fyr! Anonymkode: 4c633...84b Han er ikke like moden som mange andre. Å det er jo rart at han ikke vet hva han står i. Anonymkode: 1f51f...f1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden Jeg tenker jeg egentlig kan trygt avskrive alle som bruker ordet ligge på den måten der. Sikkert på spekteret alle mann! Anonymkode: 537df...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden Kjenner ikke til episoden, men har hørt mange episoder før, og hu Marie er jo helt krise. Anonymkode: 784f4...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå