Melus Skrevet 4. desember 2024 #21 Del Skrevet 4. desember 2024 Jeg ville gitt gavekort, feks «ditt gavekort» som kan brukes mange steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #22 Del Skrevet 4. desember 2024 Fikk gutt 16 år, blir by-gavekort som kan brukes på 250 steder her i byen. Får «alltid» ungdom, så føles kjedelig å gi gavekort hele tiden istedet for stor gave, men viktigste er jo at mottaker blir glad Anonymkode: 75c4e...a0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 4. desember 2024 Forfatter #23 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Fikk gutt 16 år, blir by-gavekort som kan brukes på 250 steder her i byen. Får «alltid» ungdom, så føles kjedelig å gi gavekort hele tiden istedet for stor gave, men viktigste er jo at mottaker blir glad Anonymkode: 75c4e...a0b Ja, er ofte ungdom hos meg også. Har gutt 7 (bestilte på Lekekassen), jente 18 som får midtbykort på 400 + melkerull, flaxlodd og sheet mask. Og denne 14-åringen. Synes det er enklere med jenter fordi jeg er jente selv, og enklere med barn fordi verdenen av leker er uendelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #24 Del Skrevet 4. desember 2024 Ville kjøpt et kult spill fra Outland med byttelapp, og noe japansk snacks fra Outland. Gavekort er drit kjedelig å få. Anonymkode: a4434...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #25 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ville kjøpt et kult spill fra Outland med byttelapp, og noe japansk snacks fra Outland. Gavekort er drit kjedelig å få. Anonymkode: a4434...fe5 Jeg tenker at om foreldrene/vergene til vedkommende tenker det samme så står de jo fritt til å bruke gavekortet på noe de vet hen ønsker seg. Jeg hadde feks blitt skuffa om jeg hadde trodd mamma kjøpte sminke til meg i julegave, da jeg var fullstendig anti-sminke som tenåring. Anonymkode: 75c4e...a0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 4. desember 2024 Forfatter #26 Del Skrevet 4. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg tenker at om foreldrene/vergene til vedkommende tenker det samme så står de jo fritt til å bruke gavekortet på noe de vet hen ønsker seg. Jeg hadde feks blitt skuffa om jeg hadde trodd mamma kjøpte sminke til meg i julegave, da jeg var fullstendig anti-sminke som tenåring. Anonymkode: 75c4e...a0b Men jeg tror ikke foreldrene gjør noe med gavekortet. Det er jo til ungdommen, og gis i den mening at vedkommende skal kunne «sløse» eller kjøpe det den vil. Kanskje godtroende, men det pakkes jo inn i alle fall og forberedes som ferdig gave. Jeg synes ikke det med Outland var en så dum ide faktisk. Det er myye greier å bytte til der. Og det er aldri garanti for at noe som helst faller i smak. 80% av jente18 vil bli glad for sminke fra Dorah, mens du er av de 20% som ikke ville blitt det. En kan ikke møte alle. Men å kjøpe sminke på H&M som kan byttes i klær er ikke helt galt for min del. Velger å ikke gjøre det, men det er helt legit å gjøre. (Så lenge de bytter sminke, det sjekker man jo før man kjøper) Endret 4. desember 2024 av Mollert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå