Gå til innhold

Gave til fremmed gutt 14 år, hjelp!

Mollert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk gutt 16 år, blir by-gavekort som kan brukes på 250 steder her i byen.

Får «alltid» ungdom, så føles kjedelig å gi gavekort hele tiden istedet for stor gave, men viktigste er jo at mottaker blir glad :) 

Anonymkode: 75c4e...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Fikk gutt 16 år, blir by-gavekort som kan brukes på 250 steder her i byen.

Får «alltid» ungdom, så føles kjedelig å gi gavekort hele tiden istedet for stor gave, men viktigste er jo at mottaker blir glad :) 

Ja, er ofte ungdom hos meg også. Har gutt 7 (bestilte på Lekekassen), jente 18 som får midtbykort på 400 + melkerull, flaxlodd og sheet mask. Og denne 14-åringen. Synes det er enklere med jenter fordi jeg er jente selv, og enklere med barn fordi verdenen av leker er uendelig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville kjøpt et kult spill fra Outland med byttelapp, og noe japansk snacks fra Outland. 

Gavekort er drit kjedelig å få. 

Anonymkode: a4434...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ville kjøpt et kult spill fra Outland med byttelapp, og noe japansk snacks fra Outland. 

Gavekort er drit kjedelig å få. 

Anonymkode: a4434...fe5

Jeg tenker at om foreldrene/vergene til vedkommende tenker det samme så står de jo fritt til å bruke gavekortet på noe de vet hen ønsker seg. Jeg hadde feks blitt skuffa om jeg hadde trodd mamma kjøpte sminke til meg i julegave, da jeg var fullstendig anti-sminke som tenåring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg tenker at om foreldrene/vergene til vedkommende tenker det samme så står de jo fritt til å bruke gavekortet på noe de vet hen ønsker seg. Jeg hadde feks blitt skuffa om jeg hadde trodd mamma kjøpte sminke til meg i julegave, da jeg var fullstendig anti-sminke som tenåring.

Men jeg tror ikke foreldrene gjør noe med gavekortet. Det er jo til ungdommen, og gis i den mening at vedkommende skal kunne «sløse» eller kjøpe det den vil. Kanskje godtroende, men det pakkes jo inn i alle fall og forberedes som ferdig gave.

Jeg synes ikke det med Outland var en så dum ide faktisk. Det er myye greier å bytte til der. Og det er aldri garanti for at noe som helst faller i smak. 80% av jente18 vil bli glad for sminke fra Dorah, mens du er av de 20% som ikke ville blitt det. En kan ikke møte alle. Men å kjøpe sminke på H&M som kan byttes i klær er ikke helt galt for min del. Velger å ikke gjøre det, men det er helt legit å gjøre. (Så lenge de bytter sminke, det sjekker man jo før man kjøper)

Endret av Mollert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...