AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #1 Del Skrevet 3. desember 2024 Jeg plages veldig med UVI, og har gått til innkjøp av uristix for å følge med. Jeg fikk utslag på bilrubin i urin, det har jeg aldri fått før. Leser at det ikke er vanlig at dette skilles ut i urin. Anonymkode: 4900b...834 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #2 Del Skrevet 3. desember 2024 Sitat Bilirubin i urin analysers ved mistanke om gulsott (ikterus). https://sml.snl.no/bilirubinuri Anonymkode: 4bdd6...36a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #3 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg plages veldig med UVI, og har gått til innkjøp av uristix for å følge med. Jeg fikk utslag på bilrubin i urin, det har jeg aldri fått før. Leser at det ikke er vanlig at dette skilles ut i urin. Anonymkode: 4900b...834 Legg bort den typen selvtester når du ikke vet hva du driver med. Lever urinprøve å legekontor. Anonymkode: b9ea2...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå