AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:45 #81 Del Skrevet lørdag kl 13:45 Har tenkt å flytte til et annet land neste år, så blir rart å date for langvarig forhold her jeg bor, da de fleste her ikke har oppholdsrett dit jeg skal flytte eller snakker språket, og blir rart å stille inn datingappene til et sted jeg ikke bor engang. Så blir nok enda et singelt år på meg. Anonymkode: 57852...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:46 #82 Del Skrevet lørdag kl 13:46 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har tenkt å flytte til et annet land neste år, så blir rart å date for langvarig forhold her jeg bor, da de fleste her ikke har oppholdsrett dit jeg skal flytte eller snakker språket, og blir rart å stille inn datingappene til et sted jeg ikke bor engang. Så blir nok enda et singelt år på meg. Anonymkode: 57852...fda Lykke til på nytt sted 😊 Anonymkode: 9691a...0c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet lørdag kl 16:18 #83 Del Skrevet lørdag kl 16:18 Lurer på om noen misforstår. Jeg kommer til å forbli singel i 2025. Er ikke ensom. Å være singel betyr ikke ensom. Derimot, kan bruke tid på å reparere meg selv etter vanskelig forhold. Kan gjøre ting jeg liker og trives med. Har hobby, så treffer trivelige mennesker. Og har katt som selskap i dagliglivet 🤣. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå