Gå til innhold

Tråden for oss som forblir single også i 2025

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har tenkt å flytte til et annet land neste år, så blir rart å date for langvarig forhold her jeg bor, da de fleste her ikke har oppholdsrett dit jeg skal flytte eller snakker språket, og blir rart å stille inn datingappene til et sted jeg ikke bor engang. Så blir nok enda et singelt år på meg.

Anonymkode: 57852...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har tenkt å flytte til et annet land neste år, så blir rart å date for langvarig forhold her jeg bor, da de fleste her ikke har oppholdsrett dit jeg skal flytte eller snakker språket, og blir rart å stille inn datingappene til et sted jeg ikke bor engang. Så blir nok enda et singelt år på meg.

Anonymkode: 57852...fda

Lykke til på nytt sted 😊

Anonymkode: 9691a...0c0

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om noen misforstår. Jeg kommer til å forbli singel i 2025. Er ikke ensom. Å være singel betyr ikke ensom. Derimot, kan bruke tid på å reparere meg selv etter vanskelig forhold. Kan gjøre ting jeg liker og trives med. Har hobby, så treffer trivelige mennesker. Og har katt som selskap i dagliglivet 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Føler virkelig på et taperstempel nå i juletidene.

Singel og barnløs, intet innhold, ingen mening.

Anonymkode: 513c4...727

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du har livet åpent og mye spennende å se frem til 😊

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Men livet kan da handle om mye mer enn å være i forhold og ha barn! Du må fylle det med ting du liker å drive med, som gir mening for deg. Alt behøver ikke å handle om å finne en partner og få barn. Jeg forstår at det er et ønske, men livet blir jo ikke noe gøy hvis ALT hviler på at de to tingene må oppfylles.

Anonymkode: e1e02...f07

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer til å forbli singel. Var gift i 25 år. Med en hyggelig mann. Vært i noen forhold og datet litt. Nå er jeg helt ferdig med det. Aldri mer datingsider, det var oftest en traumatisk opplevelse. Alt for mye dårlig og merkelig oppførsel. Trives veldig godt alene. Null stress og mas. Sex er temmelig oppskrytt, så det klarer jeg meg fint uten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herre min, hva mener du med at du ikke har noe som en kvinne vil ha, ts? Har du prøvd terapi etc for å lære deg hva kvinner trenger, slik at du kan tilby varer som står til etterspørselen? Hvis du ikke har gjort jobben din, er det for dumt å sitte på rumpa og sutre.

Jeg er oppi 30- åra og singel og attraktiv, og bryr meg ikke stort om utseende hans, bare at han har hodet og de sosiale ferdighetene på plass. Men få menn jobber med hodet sitt.. så jeg er like doomed som deg. 

Anonymkode: 814c5...57e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forblir nok singel også i 2025 hovedsakelig fordi jeg ikke klarer å gi slipp på min fwb som på ingen måte vil noe mer. Men jeg klarer ikke å se for meg han med noen andre, eller meg med noen andre. Har prøvd å date litt, men det blir bare feil. Har prøvd å gi slipp, men det går heller ikke. So hello singel for life.

Jeg har heller ikke tid til å date. Pusser opp, går deltid studier, jobber fulltid og trener. Hadde jo vært kjekt med en kjæreste, men han jeg vil ha vil ikke ha meg, og jeg orker ikke å styre for å finne noen andre 🤷‍♀️😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Gi deg da. Jeg har det også sånn. Du er ikke noe taper! Ikke dra deg selv ned ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingvinen skrev (3 timer siden):

Jeg kommer til å forbli singel. Var gift i 25 år. Med en hyggelig mann. Vært i noen forhold og datet litt. Nå er jeg helt ferdig med det. Aldri mer datingsider, det var oftest en traumatisk opplevelse. Alt for mye dårlig og merkelig oppførsel. Trives veldig godt alene. Null stress og mas. Sex er temmelig oppskrytt, så det klarer jeg meg fint uten 

Datingsider er tøft. Det har jeg kjent på. Jeg har det så mye bedre mentalt når jeg ikke er på de. 2025 for meg blir mer sosialt ute. Bli med arbeidskolleger og venner på byen. Men, først skal jeg kjøpe meg et nytt tv 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å forbli singel i 2025. Hovedgrunnen er at jeg er redd for menn etter å ha levd altfor lenge i et voldelig forhold. 

Isteden skal jeg fokusere på ting som gjør meg glad og som jeg har lyst til å gjøre. 

Anonymkode: d1a2a...329

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeLorean skrev (1 time siden):

Datingsider er tøft. Det har jeg kjent på. Jeg har det så mye bedre mentalt når jeg ikke er på de. 2025 for meg blir mer sosialt ute. Bli med arbeidskolleger og venner på byen. Men, først skal jeg kjøpe meg et nytt tv 😜

Gå på byen er jeg ferdig med. Trives best på tur ute i naturen. Alene eller med familie eller venner. Deilig å gå tur alene

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men herre min, hva mener du med at du ikke har noe som en kvinne vil ha, ts? Har du prøvd terapi etc for å lære deg hva kvinner trenger, slik at du kan tilby varer som står til etterspørselen? Hvis du ikke har gjort jobben din, er det for dumt å sitte på rumpa og sutre.

Jeg er oppi 30- åra og singel og attraktiv, og bryr meg ikke stort om utseende hans, bare at han har hodet og de sosiale ferdighetene på plass. Men få menn jobber med hodet sitt.. så jeg er like doomed som deg. 

Anonymkode: 814c5...57e

Så du er singel og attraktiv, og grunnen til at du er singel fordi menn ikke jobber med hodet sitt? Kanskje du trenger å  jobbe litt med hodet ditt også?

Anonymkode: 13e64...e2c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40 år. Vært singel i 8 år. Har ett datter på 13 år. 

Ikke vært på date.  Funnet ut at jeg trives alene og har nok blitt ganske så sær?😅

Når min datter flytter ut ser jeg for meg at det bli noen stille kvelder og blir muligens å date da.. jeg savner litt å ha en armkrok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.12.2024 den 0.25):

Du har livet åpent og mye spennende å se frem til 😊

Det er sånne tomme ord man slenger ut bare for å trøste, men som ikke har rot i virkeligheten.

Men takk for forsøket.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er sånne tomme ord man slenger ut bare for å trøste, men som ikke har rot i virkeligheten.

Men takk for forsøket.

Ok. Sa skal vi slutte å prøve. Så kan du klare deg uten ordene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å være singel fordi jeg ønsker det, elsker det og har det som plommen i egget 👌

Anonymkode: 0f7e5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Godt nytt singelt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.12.2024 den 12.28):

Jeg forblir nok singel til neste år også. Fordi det finnes knapt seksuelle menn på min alder😅

❤️lig hilsen k50

Anonymkode: 4e99b...d4f

Der tar du VELDIG feil 🤣 hilsen kvinne 56 

Anonymkode: 0a2ca...e5e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...