AnonymBruker Skrevet i går, 19:07 #1 Del Skrevet i går, 19:07 Hvor mange er vi som garantert blir single i hele 2025? Sign in! La oss sutre sammen. 2025 er mitt siste hele år i 30-årene. For alle mine kamerater har kjærlighetsproblematikken løst seg ved rundt 30 år. De fleste har barn, jeg har gitt opp (selv om jeg er mann). I praksis er det ingen menn på 40 som blir førstegangsfedre, det er kun de med gode ressurser som opplever det. Føler meg utenfor, men samtidig ofte likegyldig. Likevel unngår jeg jevnaldrende for å bli påminnet det. Jeg har ingenting som skal til for å bli vurdert som en partner. Hvorfor forblir du singel i 2025? Anonymkode: 513c4...727 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:11 #2 Del Skrevet i går, 19:11 Vurderer du damer på din alder? Det er damer rundt samme alder som også leter etter noen å få første barn med. Holdningen din stopper deg mer enn noe annet. Jeg vet det er andre mennesker involvert så utenfor vår kontroll. Sier det ku fordi du er lei deg for det, om du er fornøyd med å legge drømmen bak deg, støtter jeg det. Anonymkode: 9691a...0c0 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:12 #3 Del Skrevet i går, 19:12 Jeg kommer garantert til å forbli singel i 2025, men jeg sutrer ikke, synes egentlig singellivet er ganske fint. Anonymkode: 03ffc...06b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:23 #4 Del Skrevet i går, 19:23 Jeg kommer til å forbli singel i 2025 fordi jeg rett og slett ikke finner noen. Anonymkode: 42e07...538 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:30 #5 Del Skrevet i går, 19:30 Blir nok singel her også. Ikke merket en eneste interesse fra noen de siste 10-12 årene fra noen. Så da fortsetter det nok i 2025 også. Anonymkode: 33be6...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:34 #6 Del Skrevet i går, 19:34 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Vurderer du damer på din alder? Det er damer rundt samme alder som også leter etter noen å få første barn med. Holdningen din stopper deg mer enn noe annet. Jeg vet det er andre mennesker involvert så utenfor vår kontroll. Sier det ku fordi du er lei deg for det, om du er fornøyd med å legge drømmen bak deg, støtter jeg det. Anonymkode: 9691a...0c0 Svært få damer på min alder som ikke har fått barn, naturlig nok. Noe i meg sier at det allerede er for sent. Ikke biologisk (nødvendigvis). Hvis jeg skulle fått et barn om 9 mnd ville jeg blitt en 39 år gammel førstegangspappa. Ved skolestart er jeg 45, ved konfirmasjon er jeg 54 og ved fylte 18 er jeg 57. Føler meg ung nå, men fakta er jo at jeg ville blitt en gammel far. Greit nok, min oldefar ble førstegangspappa som 39-åring for godt over 100 år siden. Han fikk fem barn, siste da han var 47. Han levde lenge nok til å se dem alle vokse opp og skaffe ham barnebarn, selv om han døde relativt ung, 74 år gammel. Anonymkode: 513c4...727 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet i går, 19:38 #7 Del Skrevet i går, 19:38 Har vært alene mesteparten av livet, men hatt noen forhold, men nå har kjæresten og jeg holdt sammen i 7 år og hun forstår ikke med beste vilje hvordan jeg har gått fri i så mange år 😀❤️. Ta deg sammen og reis på ferie!!! Treff folk. God Jul 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:38 #8 Del Skrevet i går, 19:38 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): La oss sutre sammen. Sutre?? Wtf? Juble. Man må jo juble for slikt 🎉 Anonymkode: aa8b7...205 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #9 Del Skrevet 22 timer siden Er et par år eldre enn deg og på sett og vis i samme situasjon, men skal sies at barneønsket har jeg heldigvis aldri følt noe på. Har et par kamerater på pluss/minus førti som har innsett at toget har godt og at de aldri kommer til å få barn, og ser jo at de ikke synes det er så greit. Må være lov å sutre litt om det. Anonymkode: d6372...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #10 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): 2025 er mitt siste hele år i 30-årene. Anonymkode: 513c4...727 Samme her.. 😨 Anonymkode: 61832...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #11 Del Skrevet 20 timer siden kan jo bare spleise 2 og 2 i denne tråden med samme alders/stedspreferanser 😂 Anonymkode: 4e4fe...3c6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #12 Del Skrevet 14 timer siden Jeg kommer garantert til å forbli singel i 2025, fordi jeg vil være singel. Anonymkode: 0327a...811 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #13 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): kan jo bare spleise 2 og 2 i denne tråden med samme alders/stedspreferanser 😂 Anonymkode: 4e4fe...3c6 Nei. Anonymkode: 9691a...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #14 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Sutre?? Wtf? Juble. Man må jo juble for slikt 🎉 Anonymkode: aa8b7...205 Enig, hvorfor må man sutre? Vi er mange som velger å forbli single. Anonymkode: b29dd...b1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rowan Skrevet 11 timer siden #15 Del Skrevet 11 timer siden Det er for tidlig å si om jeg kommer til å forbli singel i hele 2025. Jeg har ikke lyst på barn da, så det er enklere for meg å være singel enn for deg, TS. Hvis jeg møter noen er det bra. Hvis det forblir bare meg og kattene er det også bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #16 Del Skrevet 11 timer siden Jeg har vært singel de siste årene. Er 35 år. Jeg går gjennom noe heftig, som jeg ikke vil utsette en eventuell partner med. Så dvs er ikke klar til å møte noen. Så jeg blir definitivt singel i 2025 også, mens jeg prøver å komme meg gjennom! Det finnes mange single i 30 og 40 årene. Så hvis du ønsker et forhold, er det ingen grunn til å gi opp!:) Anonymkode: bed40...dc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #17 Del Skrevet 11 timer siden Jeg forblir helt klart singel i 2025 og, vært singel i 9 år. Jeg er kvinne på 46 år, med 2 barn, men yngste er 17 år. Jeg trives som singel, og vil mye heller være singel, enn å ta til takke med noen. Og jeg er veldig sær. Anonymkode: f7707...fd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #18 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg forblir helt klart singel i 2025 og, vært singel i 9 år. Jeg er kvinne på 46 år, med 2 barn, men yngste er 17 år. Jeg trives som singel, og vil mye heller være singel, enn å ta til takke med noen. Og jeg er veldig sær. Anonymkode: f7707...fd3 Akkurat den her er litt interessant. Det å "ta til takke" med noen. Gjør ikke det at du kanskje går glipp av å finne livspartneren din..? Jeg har flere evig single venninner, som også sier at de ikke vil "ta til takke" med noen. Jeg ser jo at de setter veldig store krav på hvem de "gidder" å bli kjent med... Alt skal liksom være perfekt før de f.eks møter noen. Anonymkode: b9070...f4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #19 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Akkurat den her er litt interessant. Det å "ta til takke" med noen. Gjør ikke det at du kanskje går glipp av å finne livspartneren din..? Jeg har flere evig single venninner, som også sier at de ikke vil "ta til takke" med noen. Jeg ser jo at de setter veldig store krav på hvem de "gidder" å bli kjent med... Alt skal liksom være perfekt før de f.eks møter noen. Anonymkode: b9070...f4a Enkelt; hvis du tar til takke med en person så er det ikke en som kommer til å bli en livspartner. Og motsatt er en livspartner ikke en man tar til takke med såfremt man ikke utsettes for tvang. Anonymkode: bb3b7...5fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #20 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig, hvorfor må man sutre? Vi er mange som velger å forbli single. Anonymkode: b29dd...b1e Jeg tror de som sutrer, ikke har valgt det samme som deg og dine. Anonymkode: 33be6...e4c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå