AnonymBruker Skrevet i går, 18:59 #1 Del Skrevet i går, 18:59 Singelturer.no arrangerer nyttårsfest for single, lurte litt på om jeg skulle delta. Slike arrangementer er egentlig ikke noe for meg, for mye mennesker, har vanskelig for å komme i prat med mennesker jeg ønsker å prate med, er for blyg, så blir det gjerne til at jeg bare blir sittende alene og se på alle andre som mingler, og føle meg enda mer ensom og håpløs enn om jeg bare hadde holdt meg hjemme. Samtidig tenker jeg at den som intet våger intet vinner. Jeg kommer meg i hvert fall ut blant folk, får meg god mat og litt underholdning. Har du erfaring med slike eventer, eller tenkt på å delta? https://www.singelturer.no/nyttaarsfest Anonymkode: 025bf...8ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:14 #2 Del Skrevet i går, 19:14 Skal ikke, men syns du skal 😊 Anonymkode: a9cdb...988 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:19 #3 Del Skrevet i går, 19:19 Hadde det blitt arrangert i byen jeg bor i så hadde jeg dratt 😊 Anonymkode: b2896...a8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet i går, 19:26 #4 Del Skrevet i går, 19:26 Bør nok ikke det som gift trebarnspappa. Men det høres ut som en kjempeidé og utrolig mye bedre enn Tinder. Selvfølgelig bare du som kan avgjøre om du skal dra men all mulig lykke til om du drar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:34 #5 Del Skrevet i går, 19:34 Det kunne jeg gjerne ha gjort, men akkurat nå blir det for dyrt for meg. Anonymkode: 6ebe2...101 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden (endret) Kunne sikkert blitt med på singelfest, men ikke på nyttårsaften, og ikke på det opplegget der. Ganske pregløst hotell på Økern (av alle steder), snittalderen på deltakerne ser ut til å være seksti, og underholdningen er dansebandmusikk? Får ærlig talt danskebåtvibber. 😛 Endret 22 timer siden av Okapi 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #7 Del Skrevet 22 timer siden Kanskje ikke, vil ikke risikere at det bare er masse menn på 60+. Hadde det vært 35-60 så kanskje. Er 48 selv og holder meg +/- 5-10 år. Det finnes selvfølgelig menn på 60 som holder seg kjempegodt, men det blir mange år hvor de er pensjonister og jeg jobber. Anonymkode: 18641...fab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden Betale 3000 kr for å se på en gjeng desperate kvinner prøve å imponere den høyeste mannen i rommet? Nei takk. Anonymkode: 9e085...e9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #9 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kanskje ikke, vil ikke risikere at det bare er masse menn på 60+. Hadde det vært 35-60 så kanskje. Er 48 selv og holder meg +/- 5-10 år. Det finnes selvfølgelig menn på 60 som holder seg kjempegodt, men det blir mange år hvor de er pensjonister og jeg jobber. Anonymkode: 18641...fab Trodde menn i 50 og 60 åra var på Hemsedal med lommeboka Anonymkode: c79dd...bc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #10 Del Skrevet 21 timer siden SingleandMingle arrangerer nyttårsfest i Tønsberg. Ser ut til at de har god aldersspredning. Jeg er litt nysgjerrig, men vil dra på et vanlig arrangement med dem før jeg slår til med nyttårsfest. Den på Økern, har ikke hørt om den, men jeg mistenker at det blir for høy snittalder for meg som er nær aldersgrensen. Det hadde vært gøy å høre erfaringer fra noen som har deltatt Anonymkode: 9433d...901 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #11 Del Skrevet 13 timer siden Det er dessverre lite single-greier i Trondheim. Ser det er litt for studenter innimellom, det er jo en studentby. Men for oss litt eldre er det lite altså. Synd! Anonymkode: b2896...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Trodde menn i 50 og 60 åra var på Hemsedal med lommeboka Anonymkode: c79dd...bc2 Så det er dit jeg bør dra, takk for tipset 😂 Anonymkode: 4a96b...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Singelturer.no arrangerer nyttårsfest for single, lurte litt på om jeg skulle delta. Slike arrangementer er egentlig ikke noe for meg, for mye mennesker, har vanskelig for å komme i prat med mennesker jeg ønsker å prate med, er for blyg, så blir det gjerne til at jeg bare blir sittende alene og se på alle andre som mingler, og føle meg enda mer ensom og håpløs enn om jeg bare hadde holdt meg hjemme. Samtidig tenker jeg at den som intet våger intet vinner. Jeg kommer meg i hvert fall ut blant folk, får meg god mat og litt underholdning. Har du erfaring med slike eventer, eller tenkt på å delta? https://www.singelturer.no/nyttaarsfest Anonymkode: 025bf...8ca Jeg har prøvd det der, er man under 60, bør man holde seg unna. Anonymkode: 4a96b...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): SingleandMingle arrangerer nyttårsfest i Tønsberg. Ser ut til at de har god aldersspredning. Jeg er litt nysgjerrig, men vil dra på et vanlig arrangement med dem før jeg slår til med nyttårsfest. Den på Økern, har ikke hørt om den, men jeg mistenker at det blir for høy snittalder for meg som er nær aldersgrensen. Det hadde vært gøy å høre erfaringer fra noen som har deltatt Anonymkode: 9433d...901 Jeg har prøvd single&mingle, på de arrangementene var gjennomsnittsalderen over 60, og vi menn måtte jobbe for maten, mens damene slapp. For den prisen går jeg heller på restaurant og blir servert kvalitetsmat uten å løfte en finger. Damene der flokker seg, som alle andre steder rundt han ene høye mørke uansett. Satser heller på at en eller annen singel gruppe kommer opp med et arrangement. Anonymkode: 4a96b...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå