AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #61 Del Skrevet 4. desember 2024 Men fikk du kalender? Syns det er dumt om han har laget seg så mange og du ikke får. Kun sex kalender? Anonymkode: d404e...db8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #62 Del Skrevet 4. desember 2024 000VF000 skrev (2 minutter siden): Tar jo tid å åpne alle lukene. Det er det jo typen som gjør. Anonymkode: 59fb5...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym122334 Skrevet 4. desember 2024 #63 Del Skrevet 4. desember 2024 (endret) 24 minutter siden, AnonymBruker said: Men fikk du kalender? Syns det er dumt om han har laget seg så mange og du ikke får. Kun sex kalender? Anonymkode: d404e...db8 Jeg synes jeg er for gammel til julekalender (18) så jeg tenkte ikke over det at ikke jeg fikk. Men når du sier det sånn så er det kanskje litt egoistisk av han å ikke spørre om jeg vil ha en gang. Endret 4. desember 2024 av anonym122334 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 4. desember 2024 #64 Del Skrevet 4. desember 2024 Haha, dette er det morsomste jeg har lest på lenge 😂 Han må være sykt glad i jul. Fjernt, men også litt søtt 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå