Gå til innhold

Rasistisk utsagn fra en i borettslagets styre…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha, møter sånne hverdagsrasistiske holdninger og utsagn hele tiden. "Men vi Nordmenn er jo ikke rasistiske, så når jeg sier at de lukter vondt eller er kilden til potensiell kriminalitet så påpeker jeg bare fakta. Men jeg er ikke rasistisk for vi er ikke rasistiske her" 🙄 

Rart at det er første gang du møter sånt grums. 

Anonymkode: 0b884...2d6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Istedenfor å lage denne tråden, kunne du sagt til kjerringa: "du, jeg selger til den som gir mest penger. Uansett hva vedkommende lukter."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.12.2024 den 19.13):

Jeg skal selge leiligheten min, og møtte ei i styret.. hun ba meg om å ikke selge til noen som «lukter vondt». Jeg sa at man kan ikke diskriminere i forhold til etnisitet.. hun smilte og sa: ja, du skjønte at det var utlendinger jeg mente..

Anonymkode: fe913...634

Du kunne sagt: "Men DU fikk jo kjøpt leilighet her?" 😄

Anonymkode: ef7fe...fb2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lg i et nøtteskall. Begge er rasistiske 🤣🤣 eøler: rasistisk av deg å tolke det sånn.

Jeg tror jeg dør.

Anonymkode: 0c79f...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.12.2024 den 18.55):

Riktig svar ville ha vært; Det er vanskelig for meg å avgjøre hvem som lukter vondt når jeg ikke selv vil delta på visning. Dessuten er det nok mange på visning og ikke lett å vite hvem som eventuelt lukter vondt. Tenkte du å intervjue om hvilken parfyme de bruker? Eller om de har barn som bruker bleie?

Da ville du ha vært saklig.

Hun lurte deg til å være rasistisk. 

Anonymkode: b5591...8a2

Alle veit hva gamlingene mener når de seier det der. Det er ikke akkurat et originalt rasistisk utsagn.

Anonymkode: 0c79f...c6d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.12.2024 den 19.21):

Tidligere var det ganske normalt å sjekke navnene på postkassene når man var på visning.  

Men veldig få fortalte at de gjorde det.

Anonymkode: 9e787...29f

Det er fortsatt helt vanlig. 

Anonymkode: b92aa...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er ille er å få inn kommunen som eier. De pleier å bosette narkomane søppel i disse leilighetene. Kriminellt avskum som ikke hører til blandt orntlige mennesker.

En mørkhudet person kan derimot gjerne være den kirurgen som skal operere deg neste gang. Hadde ikke vært bekymret for slike naboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...