AnonymBruker Skrevet i går, 18:13 #1 Del Skrevet i går, 18:13 Jeg skal selge leiligheten min, og møtte ei i styret.. hun ba meg om å ikke selge til noen som «lukter vondt». Jeg sa at man kan ikke diskriminere i forhold til etnisitet.. hun smilte og sa: ja, du skjønte at det var utlendinger jeg mente.. Anonymkode: fe913...634 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:19 #2 Del Skrevet i går, 18:19 Strengt tatt like rasistisk å tolke utsagnet slik. Det finnes nok av illeluktende hvitinger i verden. Anonymkode: b92aa...057 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:21 #3 Del Skrevet i går, 18:21 Pot, meet kettle. Anonymkode: cfbf8...1ab 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:22 #4 Del Skrevet i går, 18:22 Høres ut som dere begge har litt smårasistiske tanker... Men stereotyper dukker ikke opp uten grunn, det er jo sant at mennesker fra andre verdensdeler bruker f.eks. mye krydder og oljer i maten. Er også mange som ikke er så vante med norsk klima og da kan det bli dårlig med lufting. Anonymkode: 1bb82...8f5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet i går, 18:26 #5 Del Skrevet i går, 18:26 Hva er det du egentlig vil med denne tråden? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:28 #6 Del Skrevet i går, 18:28 Haha, kanskje derfor alle de gamle flyttet når vi kom til blokka, vel er jeg så etnisk norsk man kan bli men det er sjelden det er "norsk middag" her i hus. Ære være olje, krydder og hvitløk i alle varianter. Dum kjerring uansett, du skal jo flytte om du selger til rasisten eller en mer mangfoldig type spiller jo ingen rolle, høyeste bud vinner. Skjønner egentlig heller ikke helt hva du vil med tråden, var kanskje mer til opplysning. Anonymkode: 9c459...c20 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:33 #7 Del Skrevet i går, 18:33 Jeg var bare så paff over utsagnet.. hun sa det med et tonefall som man gjerne bruker når man uttaler et ord i gåseøyne… Anonymkode: fe913...634 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:35 #8 Del Skrevet i går, 18:35 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Strengt tatt like rasistisk å tolke utsagnet slik. Det finnes nok av illeluktende hvitinger i verden. Anonymkode: b92aa...057 Bare tull, enhver ikke-rasist forstår hva man sikter til ved et slikt utsagn Anonymkode: c0fbe...1c8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #9 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bare tull, enhver ikke-rasist forstår hva man sikter til ved et slikt utsagn Anonymkode: c0fbe...1c8 Fordi de stadig er på jakt etter det? Anonymkode: ad1f6...99c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #10 Del Skrevet 22 timer siden Rasisten her var vel deg, som med en gang tolket det slik. Anonymkode: 502ad...975 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #11 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg skal selge leiligheten min, og møtte ei i styret.. hun ba meg om å ikke selge til noen som «lukter vondt». Jeg sa at man kan ikke diskriminere i forhold til etnisitet.. hun smilte og sa: ja, du skjønte at det var utlendinger jeg mente.. Anonymkode: fe913...634 Hvis du bor i borettslag som du hevder i overskriften så skal du selge andelen din, ikke leiligheten. Anonymkode: d47f7...4a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #12 Del Skrevet 21 timer siden Det var jo dumt sagt... du skal sikkert kjøpe eller har kjøpt ny bolig og da gjelder å selge nåværende dyrest mulig. Gjerne selger du til de som gir høyest bud. Det samme hadde gjort hun/han som kommenterte. Det er ofte folk ikke tenker helt Anonymkode: 75c5f...ddf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 20 timer siden #13 Del Skrevet 20 timer siden ...Så da ble du krenket på vegne av alle som lukter vondt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PennyC Skrevet 11 timer siden #14 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvis du bor i borettslag som du hevder i overskriften så skal du selge andelen din, ikke leiligheten. Anonymkode: d47f7...4a3 Nei. Jeg bor i borettslag, men det er ikke en andelsleilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #15 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg var bare så paff over utsagnet.. hun sa det med et tonefall som man gjerne bruker når man uttaler et ord i gåseøyne… Anonymkode: fe913...634 Jøss så skjermet du har levd. Anonymkode: 23531...899 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Jeg vil heller ikke ha en nabo som lukter vondt. Anonymkode: eed5e...69f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden Riktig svar ville ha vært; Det er vanskelig for meg å avgjøre hvem som lukter vondt når jeg ikke selv vil delta på visning. Dessuten er det nok mange på visning og ikke lett å vite hvem som eventuelt lukter vondt. Tenkte du å intervjue om hvilken parfyme de bruker? Eller om de har barn som bruker bleie? Da ville du ha vært saklig. Hun lurte deg til å være rasistisk. Anonymkode: b5591...8a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hun lurte deg til å være rasistisk. Anonymkode: b5591...8a2 Kan du ikke lage en tråd om det ❤️ Anonymkode: 23531...899 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Pot, meet kettle. Anonymkode: cfbf8...1ab 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden Det hèlt fair å kjenne på at det moralske kompasset er rett innstilt. Men hold deg for god til å respondere neste gang. Er det én ting slike drives av, er det anerkjennelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå