Gå til innhold

dater fyr som ikke har egen bolig

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Det finnes da mennesker som utvikler lidelser på alle mulig tidspunkt i livet.

Anonymkode: 3ebe5...a15

Men du må skille mellom to ting;

Tillate seg å falle for en som er syk, har pengeproblemer, (eller er 20 år eldre for den sags skyld) 

Hva du er villig til å stå i når du først har blitt veldig glad i en person. 

Jeg praktiskerte i alle fall "nei takk, neste...". Og har aldri angret på det gitt hvor godt, trygt, gøy og nært det har vært. 

Anonymkode: 8fd13...42a

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ryddet for nedsettende og hatefullt innhold,brukerangrep,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bælfeit skrev (47 minutter siden):

Sikkert fordi et bøttekott koster flere millioner nå om dagen.

De fleste klarer å finne et sted å leie, få mennesker må bo på gjesterommet til en fremmed. 

Anonymkode: 72e46...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stian42 skrev (21 timer siden):

Enig med deg der. Jeg har selv flyttet tilbake til foreldrene mine, eier en leilighet men er ensomt å være der alene. Har fått meg kone i utlandet og vi venter på familiegjenforening så når hun kommer flytter vi inn i leiligheten sammen.

Dette å bo med familie store deler av livet er vanlig i hele Asia og Afrika pluss deler av Europa og sør amerika. Så vi er i en liten boble der alle skal bo alene. Det er ensomt og jeg liker det ikke. Kona mi synes det er helt normalt å bo med familien, så  jeg trives med det nå.

Norge er en liten boble, men virker som om veldig mange tror det er mer normalen enn noe annet. «Liker du han, så liker du han» kommentaren synes jeg er spot on og det eneste som betyr noe. 

Ellers er det befriende at det sitter så løst å være såpass krevende og dømmende i dag, og slik avsløres som om det var en selvfølge at jeg var enig med dem. Gjør det  enkelt å finne kvalitet, eller rettere sagt sile vekk rusk og rask. Jeg har alt som trengs og mer til, trives også godt alene men er veldig familiekjær noe som gjør at jeg ofte er på besøk rundt om til brødre, søstre og foreldre. Tviler ikke på at det finnes mange kvalitetsdamer der ute, men enn så lenge har jeg tilgode å møte en JEG synes er vakker å se på som også har gode verdier og holdninger i bunn

Anonymkode: 8051f...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel. Jeg synes han var interessant. Men nå har jeg innsett at han bruker denne eldre dama. At hun ordner og lager all mat og hun handler antaligvis inn alt, og så bare kommer han hjem og spiser og sover på gutterommet.  Jeg bare synes det er utrolig usexy og har egentlig mistet det meste av interesse så jeg svarer ikke noe mer. Alt han skriver om er enten hvor kjip eksen er, eller hvor digg det er å få alt i fanget. Synes begge deler er utrolig lite attraktivt. 

Anonymkode: 144f4...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...