Gå til innhold

dater fyr som ikke har egen bolig

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Jeg har truffet en hveldig koselig fyr som bor på et "gutterom" hos en eldre dame han kjenner. Hun ordner mat til han og steller og styrer. 

Altså, jeg tror ikke han har bil, men generelt sett så virker han som en veldig god person. Det er bare så turn off at han liksom bor på et gutterom og ikke bor alene. Hadde dere datet en sånn mann?  

Anonymkode: 144f4...db7

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Umm, hun lager mat til han? Hvorfor det?

Hadde aldri datet en sånn mann i 20 årene en gang. Han høres handicapet ut

Anonymkode: 0e5ae...db8

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han gigolo? kanskje du kan tjene penger på ham🥱

Anonymkode: 5b308...2f7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har truffet en hveldig koselig fyr som bor på et "gutterom" hos en eldre dame han kjenner. Hun ordner mat til han og steller og styrer. 

Altså, jeg tror ikke han har bil, men generelt sett så virker han som en veldig god person. Det er bare så turn off at han liksom bor på et gutterom og ikke bor alene. Hadde dere datet en sånn mann?  

bedre å leve og bo hos noen enn å leve i ensomhet

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Liker du han så liker du han.

Endret av askjiir
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha nei 😄 

Hvorfor i alle dager har han ikke et eget sted? 

Anonymkode: 72e46...cb7

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det kommer litt an på HVORFOR han bor slik, høres unektelig litt spesielt ut, men det kan sikkert finnes legitime grunner. Og hvorfor er det så viktig å ha egen bolig, og bil, hvis han er en fin fyr som du liker ellers?

Anonymkode: 783e1...c5f

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bor han der? Lager hun mat til han fordi han ikke klarer det selv, eller fordi hun liker det? Er han til hjelp / selskap for henne? Han han orden på økonomien ? 
ja, jeg kunne datet en sånn mann, men det kommer helt an på en masse andre ting. 

Anonymkode: 47ede...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egenskap skrev (18 minutter siden):

bedre å leve og bo hos noen enn å leve i ensomhet

Enig med deg der. Jeg har selv flyttet tilbake til foreldrene mine, eier en leilighet men er ensomt å være der alene. Har fått meg kone i utlandet og vi venter på familiegjenforening så når hun kommer flytter vi inn i leiligheten sammen.

Dette å bo med familie store deler av livet er vanlig i hele Asia og Afrika pluss deler av Europa og sør amerika. Så vi er i en liten boble der alle skal bo alene. Det er ensomt og jeg liker det ikke. Kona mi synes det er helt normalt å bo med familien, så  jeg trives med det nå.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville blitt veldig skeptisk om han bor slik pga økonomi. Har han masse gjeld? Er han svartelistet? Kan han eie noe eller blir det bare tatt av staten? 

Eller er han umoden/dum og trenger en "mamma" som ordner for seg?

Jeg er helt enig i at ved begge disse hypotesene er det turn off. 

Eneste grunn jeg kunne vurdert å innlate meg med ham på er om han gjør dette for å spare seg opp penger til bolig. F eks at han har mistet alt tidligere pga samlivsbrudd eller noe annet "gyldig", og må bygge seg opp igjen. At han ikke skylder noe eller er svartelistet. Synes likevel det er teit at huseieren steller såpass mye for ham. Dette hadde jo ville gitt store begrensninger for besøk også, du kan jo ikke besøke ham liksom 🤔 

Så nei.. Tror nok jeg hadde droppet ham ganske fort 😳

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hva gjør han for henne da? Om han ikke gjør en dritt, hadde jeg dumpa han raskere enn svint. Han er faktisk ikke en god person da. Han utnytter henne i så fall.

40 år?? :o

Anonymkode: 58844...d6b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor leier han et rom hos en dame som oppfører seg som moren hans👀👀🚩🚩🚩

Anonymkode: 6b90d...474

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I utgangspunktet ikke.

Men hadde damen vært en familievenn som har vært som ei bestemor siden barndommen og som trengte hjelp til mye praktisk kan det være jeg hadde hatt forståelse likevel. Hvis han bytter mat mot snømåking, gressklipping, kjøre til butikken, følge til legesenter og ellers være vaktmester, liksom.

Men han skulle vært veldig bra for at jeg ikke hadde løpt min vei.

Anonymkode: 590c5...a20

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skal aldri mer bli sammen med guttevalper som synes det er helt ok å la seg behandle som et barn hvor de får servert mat og noen rydder og vasker for dem. De er ikke voksne og du blir mor i forholdet.

ALDRI mer!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om disse sneversynte kommentarene. Kan da være mange grunner til hans boforhold. Kanskje han har gjeld, kanskje han er svartelistet. Kan da være en grunn til dette også. Etter sist forhold jeg var i så fikk jeg massiv gjeld pga en ustabil partner. Alt virker veldig sort/hvit her på KG.

Anonymkode: 3ebe5...a15

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ikke bry deg om disse sneversynte kommentarene. Kan da være mange grunner til hans boforhold. Kanskje han har gjeld, kanskje han er svartelistet. Kan da være en grunn til dette også. Etter sist forhold jeg var i så fikk jeg massiv gjeld pga en ustabil partner. Alt virker veldig sort/hvit her på KG.

Anonymkode: 3ebe5...a15

takk for det. Ja jeg anbefaler TS til å finne ut og bli kjent med han om hvorfor han bor sånn og hvordan forholdene er. Så får TS ta et valg ut i fra allt om hun vil bygge et forhold med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...