fugl fønix Skrevet 13. desember 2024 #41 Del Skrevet 13. desember 2024 skreppamedleppa skrev (5 minutter siden): Ja jeg elsket det😍 måtte Google meg litt frem til jeg fant noen som solgte men hos power fant jeg det altså. Kjøpte et hos power for 6-7 år siden i rosa type også i full størrelse men det var litt mer baby rosa og ikke så knall som dette så jeg var veldig fornøyd når jeg så at power hadde fått et i en så knall farge *lykke* https://www.power.no/hjem/sesong/jul/juletraer/kulz-antarctica-juletre-180-cm-med-glitter-pink/p-1176245/store/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIzeGD6aeligMVhlKRBR2FWALVEAQYAiABEgIA9fD_BwE&gclsrc=aw.ds De hadde det ikke inne i Bergen her jeg bor men får sent det fra hovedlageret, det tar 5 virkedager i posten (burde seff kjøpt det tidligere men det lot seg ikke gjøre i år, men satser høyt på at det går bra lell) Ok, takk for tips 😊, jeg var på Rusta. Jeg tenkte ikke på at Power solgte slike juletrær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 14. desember 2024 #42 Del Skrevet 14. desember 2024 fugl fønix skrev (14 timer siden): Ok, takk for tips 😊, jeg var på Rusta. Jeg tenkte ikke på at Power solgte slike juletrær. Power selger ja Iallefall de litt større power butikkene. Har sett det på flere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #43 Del Skrevet 14. desember 2024 Byttet ut kjipe plastkuler med noen finere. Og en toppstjerne, det manglet vi: Skal ha juletre for første gang på mange år. Ellers er jeg ikke så glad i nips og pynt Anonymkode: 19676...b29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #44 Del Skrevet 14. desember 2024 Feirer ikke jul hjemme, men falt for disse skålene da jeg så de utstilt, så kjøpte et par stykke som jeg har til smågodt og sånt... https://www.backeigrensen.no/produkt/dessertskal-15cm-2/ Anonymkode: 08e83...221 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 14. desember 2024 #45 Del Skrevet 14. desember 2024 Kjøper vanligvis veldig lite julepynt, alt vi har er stort sett arvet. Det eneste jeg kjøper hvert år er årets julepynt fra Karen Blixen jul fra Rosendahl. Men har flyttet i større hus og det var litt tomt nå. Så i år har jeg i tillegg kjøpt dompapper fra Hadeland Glassverk, noen ekstra kuler til juletreet, litt ekstra pynt til nissehuset fra Søstrene Grene og et nytt juletreteppe fra Kähler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 14. desember 2024 #46 Del Skrevet 14. desember 2024 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 14. desember 2024 #47 Del Skrevet 14. desember 2024 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #48 Del Skrevet 14. desember 2024 Kjøpt julekrybbe med katter (har ingen Jesus pynt hos meg) Anonymkode: 8014e...80e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #49 Del Skrevet 15. desember 2024 Ingenting, utenom 4 stearinlys til advent. Etter å ha levd i 40 år så er det virkelig ikke behov for mer julepynt 😀 Anonymkode: 16d9d...72e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #50 Del Skrevet 15. desember 2024 Har kjøpt 3 julekort som jeg har rammet inn Og disse julekulene Anonymkode: e6e8f...df1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #51 Del Skrevet 16. desember 2024 Har kjøpt to nye pynt til juletreet, ei julekule og en pynt med Maria, Josef og Jesusbarnet. Har også laget et hjerte til juletreet fordi vi hadde juleverksted på jobb. Julestjerner (blomst) kjøper jeg hvert år, teller det? Anonymkode: 6801a...730 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #52 Del Skrevet 17. desember 2024 Tross 20+ år med "egen" jul blir det litt hvert år; Kjøpte med noen fine glasskuler fra julemarked i utlandet. Har blitt en årlig tradisjon. Nye glass-vaser til svibler. Slike der du vasker bort jorden, og røttene er i vann. Ny belysning for rekkverk veranda. Gamle hadde av en eller annen grunn rustet. Ellers valgte jeg å ta med meg noen kuler og et-par andre ting fra barndomshjemmet, og pynte et lite tre. Det er fint, og litt trist. Anonymkode: e5965...10f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #53 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 3.12.2024 den 18.49): Har jule og adventspynt fra de 30 år nå, så behovet er ikke der Anonymkode: 78d26...95b Da finnes det kanskje en annen tråd for deg.... ♡ lig hilsen TS Anonymkode: b16cc...1dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå