Freyja Valkyrie Skrevet 5. desember #21 Del Skrevet 5. desember 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #22 Del Skrevet 5. desember Min første adventsstake; Anonymkode: 20db5...595 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. desember #23 Del Skrevet 6. desember https://www.kitchn.no/interior/dekor/julepynt/rosendahl-karen-blixen-kuleblomst-65-forgylt/ Kjøper en ny hvert år og alle henges på juletreet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #24 Del Skrevet 6. desember Ny adventsstake - på batteri. Flyttet, og det var billigere enn elektriker (null strømuttak ved vinduet) Koselig med timer, satt den så den slår seg på når det blir mørkt, sånn ca når vi spiser middag Anonymkode: 22b40...d42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #25 Del Skrevet 6. desember Anonymkode: ffd04...f62 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #26 Del Skrevet 6. desember Adventstjerne. Den gamle var død. Så har jeg kjøpt en flott svær krans som henger ute på trappa Anonymkode: 0695c...a8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #27 Del Skrevet 6. desember Så fine ting. Takk for at dere deler. Anonymkode: b16cc...1dd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 6. desember #28 Del Skrevet 6. desember Freyja Valkyrie skrev (På 5.12.2024 den 14.06): Så fin hesten var . Hvor er den fra? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 6. desember #29 Del Skrevet 6. desember FruR skrev (3 timer siden): Så fin hesten var . Hvor er den fra? Europris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #30 Del Skrevet 6. desember Måtte ha ny adventstjerne til vinduet, den forrige ble ødelagt da den skulle pakkes ned i fjor. Ungen fikk også velge hver sin julepynt på julemarked forrige uke. Vi trenger egentlig ikke mer julepynt, men synes georg jensen hadde flere fine i år. Tror jeg venter til salget etter jul for å kjøpe et par. Anonymkode: 1bc57...06c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet søndag kl 18:08 #31 Del Skrevet søndag kl 18:08 Falt for fristelsen og kjøpte krans og nisse på Plantasjen i dag til halv pris. Har også kjøpt en del juletrepynt på loppemarked i år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:13 #32 Del Skrevet søndag kl 18:13 Har kjøpt årets julekule fra Holmegaard. Kjøper kule, klokke, stjerne eller hjerte hvert år. Ellers har jeg shoppestopp når det gjelder julepynt, men pynt fra bruktbutikken teller ikke. Anonymkode: 6beb5...b37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:33 #33 Del Skrevet søndag kl 18:33 Kjøpte noen glass/ keramikkkjuletrær fra Jysk (beige) og Søstrene Grene (grønne) Jysk 1 Jysk 2 Søstrene Grene 1 Og stjerne fra Kremmerhuset Må begrense meg i år, såå mye jeg har lyst på. De jeg vil ha mest av finnes ikke i norske butikker. Anonymkode: 9c649...44d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:16 #34 Del Skrevet søndag kl 21:16 Har kjøpt noen fine figurer fra Walther&co, en grønn linduk og nytt juletre fra Oakland (helt nydelig trær, kan anbefales hvis noen er på jakt etter juletre). Anonymkode: 192b6...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet søndag kl 22:05 #35 Del Skrevet søndag kl 22:05 Har kjøpt litt pynt fra Wonderlandserien til Krifon tror jeg det er. Kjøpt på Hageland. Kommer nok til å kjøpe litt mer når det kommer på salg rett før jul Kjøper også alltid noen nye kuler til treet om jeg finner noe jeg liker. I år har jeg lyst til å kjøpe noen sløyfer. Så om noen har tips til hvor de har fine så hyl ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå