AnonymBruker Skrevet i går, 17:34 #1 Del Skrevet i går, 17:34 Lurer på hvilken julepynt du har kjøpt iår? Anonymkode: b16cc...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:39 #2 Del Skrevet i går, 17:39 Skåler som ser ut som julekuler Anonymkode: 2ab93...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet i går, 17:39 #3 Del Skrevet i går, 17:39 Ingenting. Har det meste jeg trenger. Mulig jeg kjøper en stjerne til, men får se om jeg gidder. Er i grunn fornøyd med hvordan det ser ut nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:41 #4 Del Skrevet i går, 17:41 Hvis du er fornøyd hadde jeg ikke giddet. TS Anonymkode: b16cc...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:43 #5 Del Skrevet i går, 17:43 Ingenting. Har ikke kjøpt noe på mange år. Det vi har er arvet og som vi har fått i gave Anonymkode: 81243...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:45 #6 Del Skrevet i går, 17:45 Ikke noe. Men jeg kjøpte en del julepynt i januar i fjor på salg som jeg bruker for første gang i år. Anonymkode: 8bbcc...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:48 #7 Del Skrevet i går, 17:48 Ingenting, men hadde jeg vært i USA hadde jeg kjøpt masse. Jeg vil ha glass/keramikk bakeboller, julekrukker, julepynt. Ser reklame fra TJmaxx, Homegoods,, Kirklands, Target og jeg innser hvor lite spennende juleting som finnes her. Anonymkode: 9c649...44d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:49 #8 Del Skrevet i går, 17:49 Har jule og adventspynt fra de 30 år nå, så behovet er ikke der Anonymkode: 78d26...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet i går, 17:57 #9 Del Skrevet i går, 17:57 (endret) Jeg kjøper alltid en ny julekule til juletreet, i år har jeg kjøpt tre. En fargefull donut på feel, en julekule med krampus med nisselue som holder en unge og en julekule med grinchen med teksten "Oh Look, It's The Last Fuck I have and it's Hanging on by a String" Jeg er også usikker på om jeg skal kjøpe meg nytt juletre i år. Det rosa jeg har begynner å bli litt falmet og jeg har sett et (rosa selvfølgelig) på power og holdt øye med prisen de siste månedene. Vi får se... Endret i går, 18:03 av skreppamedleppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet i går, 18:00 #10 Del Skrevet i går, 18:00 En adventstake. Har MYE julepynt, men er nøye med å kjøpe kvalitet, tidløst og nøytralt, ikke altfor motepreget. Ønsker ikke å bidra til bruk/kast når jeg er såpass glad i mye julepynt. Det jeg har varer i år etter år. Men bytter ut elektriske staker og stjerner med jevne mellomrom. Dette av sikkerhetsårsaker fordi jeg ønsker LED/lavere temperatur og trygge koblinger. Ellers er det årlige julepyntbudsjettet tynt, følger ikke moter og trender hvert år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet i går, 18:03 #11 Del Skrevet i går, 18:03 Ingenting. Kjøper sjeldent noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #12 Del Skrevet 23 timer siden To juletrepynt, og tre store kongler til å dekorere med. Ellers «ferskvare» som amaryllis, svibler, mose og noe tørket pynt til å ha på mosen. Skal kjøpe snittblomster og en julete potteplante, og juleservietter. Kjøpte pynt til nytt hjem i 2021, og prøver å holde meg til det jeg har. Anonymkode: 0575b...9f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #13 Del Skrevet 23 timer siden Et putetrekk og noen kuler på et gjenbruk ❤️ Anonymkode: 27ce9...2ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #14 Del Skrevet 23 timer siden Kjøpt julebelysning til utendørs bruk, samt kjøpt noen brett, salt- og pepperbøsse, glass med julemotiv og noen nisser på gjenbruksbutikk. Anonymkode: 909c7...cef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #15 Del Skrevet 22 timer siden Masse juletrekuler siden jeg har et skikkelig juletre for første gang, og noen sånne glitterbånd:) Kjøpt hus så jeg har jo faktisk plass til julepynt! Jeg har har lyst på en sånn litt større nissefigur(ikke den amerikanske i rødt, men mer den norske i strikkagenser osv), putetrekk med julemotiv, og en sånn granbar girland med lyst for å ha på balkongrekkverket:) Har også lyst på en rød juleduk, og et sånt tog på skinner som går i bane rundt treet 😄 Men alt til sin tid. Fornøyd med juletrepynten for i år tror jeg:) Anonymkode: 03bc8...61e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #16 Del Skrevet 22 timer siden Nye, store, vakre adventsstjerner i papir fra Nordic Nest 🤩 Anonymkode: f14bf...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 22 timer siden #17 Del Skrevet 22 timer siden Vi har mye pynt allerede, så jeg prøver å unngå å kjøpe nytt. Kjøper forbruksgreier som røkelse, stearinlys, servietter og juleblomster. Mulig vi må kjøpe ny lyslenke til verandaen hvis vi ikke får lys i den som sluknet i uværet natt til mandag (etter å ha vært oppe i halvannet døgn 🙄) Men er jo sååååå mye fin julepynt!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #18 Del Skrevet 22 timer siden Har som tradisjon å kjøpe én ny juletrepynt hvert år, og i år ble det et kirsebær fra Søstrene Grene. Har i tillegg kjøpt en til juletrepynt på brukthandelen, en juleduk (kjøpt på salg i sommer) og en krans til å ha på ytterdøra. Kransen viste seg å være til innendørsbruk, så den ble bomkjøp... Mulig jeg investerer i ny adventsstjerne også, da den gamle i papir ser litt trasig ut. Ellers har jeg nok av pynt fra før. Anonymkode: 9ca3a...d09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #19 Del Skrevet 17 timer siden Adventsstjerne Uro - Georg Jensen Gamle, retro juletrekuler Anonymkode: 9dbd1...ab6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 16 timer siden #20 Del Skrevet 16 timer siden Jeg har ikke kjøpt noe i år. Og jeg kommer ikke til å gjøre det. Har så mye fint som jeg er så fornøyd med. Derimot skal jeg gå igjennom det jeg allerede har, for å se om det er noe jeg burde kvitte meg med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå