AnonymBruker Skrevet 3. desember #41 Del Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (4 timer siden): Husk også at her på forumet har vi en del hysteriske helsenøtter som skifter bukser etter å ha tatt bussen, for det er jo så uhygienisk. Ta rådene deres med en klype salt. Anonymkode: ada5b...d44 Hvis du ikke kan argumentere bedre enn dette, kan du like gjerne la være. Det er ingen som snakker om hygiene. Bassilusker og rusk kan vaskes bort, men giftstoffer kan ikke vaskes bort. Anonymkode: 4ccc6...76d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #42 Del Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, en skrubb med zalo og vann vil ikke hjelpe dersom flasken inneholder giftige stoffer! Anonymkode: 45a18...05d Hvilke stoffer er det du frykter egentlig? Anonymkode: ada5b...d44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #43 Del Skrevet 4. desember AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva er "helsesykdommer"? Ville forøvrig aldri brukt en drikkeflaske fra Temu. Anonymkode: 94b4c...4d7 Vet ikke kreft eller noe? Anonymkode: d7493...7d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #44 Del Skrevet 4. desember AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei så jeg kjøpte denne vannflasken https://share.temu.com/592DAgS1fbA. Så jeg vet at noen kommer til og klage om hvorfor du ikke bare kjøpte fra butikken for samme pris. Og jeg synes at den flasken var veldig fin selvom den var litt dyr. Men nå har folk fortalt meg at temu flasker gir deg sånn farlige helsesykdommer vis du drikker fra dem. Men jeg tenker at vis jeg skrubber flasken med zalo eller noe, så kan jeg drikke fra den? plus den er jo ganske dyr. Er det ikke bare farlig for sånne billige flasker for 20 kr liksom? Takk. Anonymkode: d7493...7d9 Prisen har ikke noe å si, en annen selger kan selge eksakt samme flaske for 20 kr, så det at du tenker sånn angående prisen er falsk trygghet. Anonymkode: 1b67c...a3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå