AnonymBruker Skrevet i går, 17:13 #1 Del Skrevet i går, 17:13 Hei. Har i det siste plutselig fått dårlig matlyst. Har vært overvektig i flere år, og har prøvd å gå ned i vekt lenge men har endt opp med å overspise hver dag. De siste 2 ukene har jeg så vidt hatt matlyst, og har presset i meg en halv skål med yogurt på jobb til frokost og lunsj. Til middag klarer jeg ikke spise like mye som før heller. Jeg teller kalorier, der jeg før har spist godt over 2500 om dagen, men nå ligger på 1200-1500 ufrivillig. Ideelt bør jeg ligge på 1900 kcal om dagen for å gå ned 0.5 kg i uken. Jeg er veldig bekymret siden jeg har dårlig matlyst, og lurer på om det kan ha noe med at jeg er så opphengt i vekten min, at underbevisstheten min på en måte holder meg tilbake hvis det gir mening. Grunnet min overvekt har jeg trykt meg selv ned lenge, men ønsker helst å miste vekt på en sunn måte. Noen som har hatt det likt? Anonymkode: 90633...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:47 #2 Del Skrevet i går, 17:47 Hvis du prøver å gå ned I vekt betyr det at du har en del kilo for mye på kroppen. Da er det ikke farlig å ligge på 12-1500 kcal. Det eneste som kan skje er at du går litt raskere ned i vekt, og er ikke det bare bra da? Jeg har bmi på 19 og vedlikeholder på 14-1500 kcal, prøv å ikke bli helt opphengt i hva du tror er det eneste riktige, det er mange veier til et mål. Anonymkode: cb438...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisaj300 Skrevet i går, 18:15 #3 Del Skrevet i går, 18:15 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvis du prøver å gå ned I vekt betyr det at du har en del kilo for mye på kroppen. Da er det ikke farlig å ligge på 12-1500 kcal. Det eneste som kan skje er at du går litt raskere ned i vekt, og er ikke det bare bra da? Jeg har bmi på 19 og vedlikeholder på 14-1500 kcal, prøv å ikke bli helt opphengt i hva du tror er det eneste riktige, det er mange veier til et mål. Anonymkode: cb438...5be Jo ser den, men tenkte mer på at det ikke er bra at matlysten forsvinner uten grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei. Har i det siste plutselig fått dårlig matlyst. Har vært overvektig i flere år, og har prøvd å gå ned i vekt lenge men har endt opp med å overspise hver dag. De siste 2 ukene har jeg så vidt hatt matlyst, og har presset i meg en halv skål med yogurt på jobb til frokost og lunsj. Til middag klarer jeg ikke spise like mye som før heller. Jeg teller kalorier, der jeg før har spist godt over 2500 om dagen, men nå ligger på 1200-1500 ufrivillig. Ideelt bør jeg ligge på 1900 kcal om dagen for å gå ned 0.5 kg i uken. Jeg er veldig bekymret siden jeg har dårlig matlyst, og lurer på om det kan ha noe med at jeg er så opphengt i vekten min, at underbevisstheten min på en måte holder meg tilbake hvis det gir mening. Grunnet min overvekt har jeg trykt meg selv ned lenge, men ønsker helst å miste vekt på en sunn måte. Noen som har hatt det likt? Anonymkode: 90633...5c0 Føler du deg syk? Om det vedvarer så ta deg en tur til lege i hver fall. Men mye stress kan jo senke fordøyelsen slik at man ikke kjenne sult. Anonymkode: bc8bb...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå