Gå til innhold

Hvor kaster jeg sexleketøy? Vil ikke at familie skal se det

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg har dødsangst. Jeg har de siste åra fått behandling hos DPS. Har vært permitert pga. angst og depresjon. Jeg vet ikke hva som skjer med meg nå. Fordi jeg føler ikke angsten er der på samme måte som før, men likevel vil jeg kaste sexleketøyene fordi jeg vil ikke at familien skal se de om jeg skulle dø tidlig. Jeg er 27 år. Men tanken på at de kan se det om jeg skulle havne i en ulike feks. gjør at jeg skammer meg veldig. Så jeg vil bare fjerne de. Jeg bruker de ikke så mye uansett. Hvor kan jeg kaste det?

Anonymkode: 8308e...d15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Restavfall når jeg googler. Ellers så kan du levere tilbake der du kjøpte dem. 

Anonymkode: 6b1af...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg vil bare si at du må ikke skamme deg. Verken på at du har sexleketøy eller at du har det vanskelig no. De fleste har sexleketøy altså. Det er veldig vanlig. Jeg vet at min datter har f.eks. fordi hun spurte om jeg kunne kjøpe til henne. Veldig glad for at hun er så trygg på at hun tør å spørre om slik. Og være deprimert og ha det vanskelig er også noe du ikke må skamme deg over. Det er mange flere enn du trur som har det vanskelig inni mellom. Husk å ta vare på deg selv oppi alt her. 

Anonymkode: 6b1af...501

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Offentlig boss-spann. 

Har du noen å prate med? 

Anonymkode: eea73...d23

Jeg har noen å prate med ja. Jeg bruker studentskipnaden. Men jeg synes det er vanskelig å snakke om disse tingene. At jeg rydder for å gjøre det enklere. Rydder ikke mye, men jeg rydder slik at det jeg har lånt skal nå tilbake til sine eiere slik som bøker. Fordi man vet aldri liksom. Jeg skjønner jo dette er helt idiotisk, men det føles praktisk ut. 

Og jeg bruker studentskipnaden mye, noe som hjelper meg mye! Men samtidig er det mye stress med eksamener osv. Jeg er veldig lite motakelig for stress etter jeg var ordentlig psyk. Angsten er jo der, men ikke på samme måte som da jeg var på mitt dårligste. Så skjønner ikke helt hvorfor jeg har fått dette ryddebehovet. Ts

Anonymkode: 8308e...d15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...