R2J Skrevet i går, 14:52 #1 Del Skrevet i går, 14:52 (endret) Etter samlivsbrudd har jeg lett etter en gruppe for oss som står i eller har gått gjennom et samlivsbrudd i min del av landet. Men har ikke klart å finne en slik gruppe ennå, så derfor prøver jeg nå å starte opp en slik gruppe. Målet er å skape en møteplass hvor både menn og kvinner kan prate med og støtte hverandre i det som ofte er en krevende livssituasjon og livskrise. Etter et samlivsbrudd kan mange ofte kjenne på ensomhet og savne ett skikkelig nettverk. Kanskje har vennskap blitt nedprioritert, eller man har mest felles venner med eksen. Ofte kjenner vi på at mange rundt oss har travle familieliv, mens vi selv har mer tid til overs – noe som kan føre til en følelse av ensomhet. Å bygge opp en ny vennekrets i voksen alder kan være utfordrende, men vi er mange som står i samme situasjon. Her kan vi støtte hverandre, dele tips og erfaringer, og bidra til å gjøre hverdagen litt lettere for hverandre. Kjenner du deg igjen? Eller synes du dette høres interessant ut? Noen som har lyst å bli med i en slik gruppe, og sammen skape et varmt og inkluderende fellesskap? Endret i går, 14:53 av R2J Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet i går, 15:00 #2 Del Skrevet i går, 15:00 For et bra tiltak! Hvor holder du til? Skulle ønske jeg hadde noe slikt tilgjengelig her jeg bor da jeg ble skilt. 👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet i går, 15:03 #3 Del Skrevet i går, 15:03 Lidhun skrev (2 minutter siden): For et bra tiltak! Hvor holder du til? Skulle ønske jeg hadde noe slikt tilgjengelig her jeg bor da jeg ble skilt. 👏 Du kan jo og sette igang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet i går, 15:10 #4 Del Skrevet i går, 15:10 exictence skrev (6 minutter siden): Du kan jo og sette igang Det krever ganske mye kapasitet (og pågangsmot) å sette i gang noe slikt, og den kapasiteten har ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
R2J Skrevet i går, 16:16 Forfatter #5 Del Skrevet i går, 16:16 Lidhun skrev (1 time siden): For et bra tiltak! Hvor holder du til? Skulle ønske jeg hadde noe slikt tilgjengelig her jeg bor da jeg ble skilt. 👏 Jeg holder til i Bodø, har startet en gruppe på Facebook som heter samlivsbrudd Bodø, Salten, Nordland. For å forsøke å få i gang noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden R2J skrev (6 timer siden): Jeg holder til i Bodø, har startet en gruppe på Facebook som heter samlivsbrudd Bodø, Salten, Nordland. For å forsøke å få i gang noe. Finner den ikke på facebook. Anonymkode: fa283...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #7 Del Skrevet 22 timer siden Bra tiltak! skulle ønske det var noe slikt her jeg bor da jeg jeg ble skilt. Føle meg veldig alene da ingen rundt meg hadde gått igjennom det samme. Var også veldig ensomt siden yngte var baby. nå er yngste noen år eldre. Men mistet flere venner pga bruddet, og det er ikke lett å få nye nære venner i voksen alder! Anonymkode: 7cb41...7e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå