Gå til innhold

Erfaring med mini-vaskemaskin / uten vanntilførsel

Sandra1234

Anbefalte innlegg

I ene studenthybelen min hadde jeg smal, toppmata vaskemaskin som jeg koble på blandebatteriet i dusjen og hadde slangen ut i vasken. Bare bandt fast med en hyssing så det ikke hoppa ut. Flytta rundt på maskina ettersom det var den eller dusjen som skulle brukes

Anonymkode: f1481...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sandra1234 skrev (16 timer siden):

Tusen takk @TBL12 for godt svar og hjelp! Jeg har ikke vært på visning enda, så jeg vet ikke helt grunnen, men hun som bor der nå skrev at "Utleier har sett ut alle mulige løsninger for å sette inn dette, dog uten hell. En mulighet ville vært en liten vaskemaskin som ikke krever vanntilførsel." Det er en 27m2 leilighet, så tror ikke det er plassen som er problemet. 

Alt går an bare man bruker nok penger på problemet. Her vil ikke husleier legge ut det som må til for å få inn vaskemaskin, og vil heller utnytte desperate leietakere som må leve som på 50-tallet. Det er ikke greit, i dag er mulighet for å vaske klær en del av grunnbehovene som skal dekkes. Finn et annet sted å bo. 

Anonymkode: 48713...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker said:

I ene studenthybelen min hadde jeg smal, toppmata vaskemaskin som jeg koble på blandebatteriet i dusjen og hadde slangen ut i vasken. Bare bandt fast med en hyssing så det ikke hoppa ut. Flytta rundt på maskina ettersom det var den eller dusjen som skulle brukes

Anonymkode: f1481...c52

Ooh, dette høres lovende ut! Var det noe lignende denne: https://www.electrolux.no/laundry/laundry/washing-machines/top-loader-washing-machine/ew6t5226c5/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...