AnonymBruker Skrevet i går, 11:48 #1 Del Skrevet i går, 11:48 Har hatt spiral i 10 år nå (vet at det er anbefalt å ha den i 7 år), men jeg har fortsatt ikke fått mensen, betyr det at den virker fortsatt? Anonymkode: a73bc...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet i går, 11:52 #2 Del Skrevet i går, 11:52 Det hadde jeg ikke tatt sjansen på om du vil unngå graviditet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet i går, 13:25 #3 Del Skrevet i går, 13:25 Kan den ikke gro fast hvis du har den for lenge? Det har skjedd med en av mine spiraler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:21 #4 Del Skrevet i går, 14:21 Mirena har varighet på 8 år. Hvorfor vil du ikke ta den ut? Anonymkode: 68e1d...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden Jeg husker hvor smertefullt det var å sette den inn, også koster det så mye at jeg kan ikke ta meg råd til ny spiral nå desverre Anonymkode: a73bc...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #6 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg husker hvor smertefullt det var å sette den inn, også koster det så mye at jeg kan ikke ta meg råd til ny spiral nå desverre Anonymkode: a73bc...996 Men du er tre år på overtid. SÅ dyr er ikke en spiral at du ikke har klart å spare sammen i løpet av tre år! Anonymkode: 93daf...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå