AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Har hatt spiral i 10 år nå (vet at det er anbefalt å ha den i 7 år), men jeg har fortsatt ikke fått mensen, betyr det at den virker fortsatt? Anonymkode: a73bc...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Det hadde jeg ikke tatt sjansen på om du vil unngå graviditet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Kan den ikke gro fast hvis du har den for lenge? Det har skjedd med en av mine spiraler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Mirena har varighet på 8 år. Hvorfor vil du ikke ta den ut? Anonymkode: 68e1d...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden Jeg husker hvor smertefullt det var å sette den inn, også koster det så mye at jeg kan ikke ta meg råd til ny spiral nå desverre Anonymkode: a73bc...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg husker hvor smertefullt det var å sette den inn, også koster det så mye at jeg kan ikke ta meg råd til ny spiral nå desverre Anonymkode: a73bc...996 Men du er tre år på overtid. SÅ dyr er ikke en spiral at du ikke har klart å spare sammen i løpet av tre år! Anonymkode: 93daf...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå