AnonymBruker Skrevet i går, 15:21 #61 Del Skrevet i går, 15:21 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vi er mange som har opplevd variasjoner av dysfunksjon, dessverre noe jeg har sagt mange ganger til min partner er dette: "de som har opplevd det selv forstår, mens de som ikke har kjent det selv vil aldri forstå uansett hvor mye du forteller og forklarer". Det beste for meg har vært å bruke energien min der jeg får noe igjen for det: jeg fokuserer på oss fire og lar verden komme og gå som den vil. Kommer noen på besøk? Hyggelig! Kommer de ikke? Så har vi mulighet til å gjøre noe oss fire! Å invitere inn "vippe-mennesker" eller energi-sugere i livet mitt gjør jeg rett og slett ikke lengre. Min glede skaper jeg selv, og det er faktisk helt greit å ha det sånn Anonymkode: 9a61a...998 Bravo👏🏽💝 Anonymkode: 1db4d...b28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:24 #62 Del Skrevet i går, 15:24 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg forstår ikke hva du skriver helt.. Du og din samboer har et barn sammen. Korrekt? Din samboers foreldre og besteforeldre til deres barn vil IKKE dere skal komme? Hvorfor? Skal til Granca eller? DU er ikke alene??? Du har mann og barn. Noen er alene,ikke du. Anonymkode: 1db4d...b28 Vet kronglete forklart, vil heller ikke at dette blir gjenkjent å skaper mer unødvendig drama. Har allerede utlevert mer enn eg føler meg komfortabel med. Angrer på hele tråden, selvom det har komt noen utrolig flotte svar her. Fikk de svarene eg hadde behov for og mange eg ikke trengte, så sier meg fornøyd. Er kjempe glad i svigerfamilien min og trur ikke noe er gjort med dårlige hensikter, men folk kan likevel bli skuffet selvom det ikke er ment slik og det er helt greit. Anonymkode: b8512...8d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:29 #63 Del Skrevet i går, 15:29 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis det kom skriftlig ville jeg tenkt at dette er folk som ikke forholder seg til muntlige avtaler. Så kanskje all snakkinga om jul har vært mer bare snakk fra deres side? Leit når det blir sånn, men da har du lært til neste gang. Så får vi tro at jula blir fin i år og 😊 Anonymkode: ac8bb...6de Takk for et godt svar, det gir på en måte mening, men er vanskelig når eg ikke vet helt, kommer nok til å ha det litt i bakhodet fremover. Eg vet dette ordner seg, aldri tenkt det ikke gjør det. Bare spent på hvordan det blir håndtert. Vet eg kommer til å håndtere det fint, men eg kan styre de andre. Og vi skal ha en fin jul. En god jul til deg🥳 Anonymkode: b8512...8d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:30 #64 Del Skrevet i går, 15:30 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for et godt svar, det gir på en måte mening, men er vanskelig når eg ikke vet helt, kommer nok til å ha det litt i bakhodet fremover. Eg vet dette ordner seg, aldri tenkt det ikke gjør det. Bare spent på hvordan det blir håndtert. Vet eg kommer til å håndtere det fint, men eg kan styre de andre. Og vi skal ha en fin jul. En god jul til deg🥳 Anonymkode: b8512...8d7 Ikke styre de andre selvfølgelig 🫣 Anonymkode: b8512...8d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå