Gå til innhold

Er du fornøyd med kjønnet ditt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TinaChristina skrev (5 timer siden):

Det ENESTE, og kun det eneste jeg misunner menn er evnen til å pisse stående hvor som helst på en diskret måte.

Det kan du også med litt øvelse. Min farmor viste meg hvordan, ja du leste riktig, min farmor. Jeg kan det, jeg drar på en måte skjedeåpningen opp mot magen og la det stå til. Er veldig greit å gjøre når man er ute. Alle ler av meg, og sier at jeg har pikk, men det har jeg altså ikke. Jeg er veldig glad for å være kvinne. Er også ganske pen, og jeg må få lov til å si det selv. Fin rumpe og ganske store pupper. Langt lyst hår og blå øyne. 

Anonymkode: c2db0...eac

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg er fornøyd som cis kvinne. Aldri tenkt tanken en gang at jeg skulle ønske jeg var mann. Glad for å være kvinne, og glad for at jeg har opplevd å bære frem barn og føde det. En opplevelse for livet.

Jeg misunner ikke alle forventningene menn har hengende over seg i samfunnet. Menn skal liksom fikse alt, være den fødte altmuligmann og kunne snekre, skru og fikse alt naturlig. Og så er det forventet at de skal ta initiativet til alle bekjentskaper med kvinner, uansett selvtillit. Det må være krevende og nervøst.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe jeg går rundt og tenker på. Jeg bare er. 

Anonymkode: 9e3ec...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cis skal være unødvendig å skrive...

Anonymkode: c2db0...eac

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske greit fornøyd med å være mann. Det er jo veldig praktisk å kunne pisse stående hvor som helst, og å slippe alt styret med mensen, urinveisinfeksjon, graviditet, ol. Det er også fint å lettere kunne bygge muskler, enklere få nytelse av sex, og slippe alt drama og føleri bullshitet kvinner driver å styrer med. Slipper også sminke og mote styret (ja menn flest er fotballidioter, men det er ikke noe særlig problem å være en mann som ikke er det).

Og de nevnte fordelene veier opp for ulempene med å være mann som f.eks. at kvinner kan velge og vrake på "kjøttmarkedet", har det enklere sosialt, gutter og menn tråkkes ned i søla og blir hatet av hele samfunnet, kvinner lever lenger, ol.

Anonymkode: 69a36...7b7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad jeg er kvinne og ikke mann. 

Men spiseforstyrrelsen min hater at jeg er kvinne. Menn har det så forbanna mye enklere med å gå ned i vekt enn kvinner. Skulle ønske jeg slapp alt som kommer med hormoner og vektøkning. 

Anonymkode: 7b43b...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fornøyd med å være kvinne. 

Men har hatt øyeblikk der jeg har tenkt at det ville vært fint å være mann. Ikke en hvilken som helst mann, da, men en attraktiv mann med draget på damene. Jeg liker nemlig også damer. Har ikke så verst draget, men tanken har streifet meg at utvalget av damer ville vært større om jeg var mann. 

Anonymkode: e209e...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er ganske greit fornøyd med å være mann. Det er jo veldig praktisk å kunne pisse stående hvor som helst, og å slippe alt styret med mensen, urinveisinfeksjon, graviditet, ol. Det er også fint å lettere kunne bygge muskler, enklere få nytelse av sex, og slippe alt drama og føleri bullshitet kvinner driver å styrer med. Slipper også sminke og mote styret (ja menn flest er fotballidioter, men det er ikke noe særlig problem å være en mann som ikke er det).

Og de nevnte fordelene veier opp for ulempene med å være mann som f.eks. at kvinner kan velge og vrake på "kjøttmarkedet", har det enklere sosialt, gutter og menn tråkkes ned i søla og blir hatet av hele samfunnet, kvinner lever lenger, ol.

Og det at kvinner kan velge og vrake stemmer heller ikke. 

Anonymkode: c6d24...228

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jo det gjør det. Selv de mest uattraktive kvinnene på et dating sted får flere forespørsler enn nesten alle menn. Kanskje bare top 5-10% av mennene som får flere forespørsler enn de mest uattraktive damene. Og en helt vanlig medium attraktiv dame knuser selv mennene helt i toppen totalt. Det er ikke close en gang.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jo det gjør det. Selv de mest uattraktive kvinnene på et dating sted får flere forespørsler enn nesten alle menn. Kanskje bare top 5-10% av mennene som får flere forespørsler enn de mest uattraktive damene. Og en helt vanlig medium attraktiv dame knuser selv mennene helt i toppen totalt. Det er ikke close en gang.

Jeg kan definitivt ikke velge og vrake, så det er helt feil. Du kan ikke bruke likes på et datingsted som begrunnelse. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som barn ville jeg være gutt, som ungdom ville jeg være gutt eller kanskje lesbisk, men helst gutt.

I dag er jeg kvinne og det er helt greit. Min kropp forteller meg at jeg er kvinne og hodet har forlengst forsonet seg med det: særlig etter to fødsler.

Tenker likevel at mannfolk har det mye enklere..

...og jeg forstår hvorfor noen mannfolk velger å "bli kvinne". De skummer bare fløten av det å være kvinne. Gi dem menstruasjon og alt som følger med det så kan vi diskutere  om man kan velge kjønn. Selvsagt er det enkelt å gjøre noe når man slipper å bære byrdene som gjerne følger med det.  Et annet eksempel: det er enkelt å ville bli rik og berømt så lenge en får beholde privatlivet sitt 🤪 eller det er kult å ha mye penger så lenge en slipper å betale skatt osv osv.. 

Anonymkode: 7a943...be8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fornøyd som dame. Hqdde nok vært fornøyd som mann og. Er ganske androgyn i interesser. Det er mulig jeg hadde vært mer ensom som mann. Har slitt en del og vært mye usikker, men det har jeg alltid ha kunnet lufte for venninner. Kunne fort vært vanskeligere som mann.

Anonymkode: 595b3...6e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

For noe tull. Da jeg var 120 kg, i 30 årene og alene med to barn fikk jeg tilbud om å møtes for sex, maks to stk, veldig lite interesse med andre ord.. 

Anonymkode: 7a943...be8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er mann, men ser at kvinner har store fordeler ut fra sitt kjønn i Norge, og ville derfor helst vært kvinne (med kvinne-hjerne).  I de fleste andre land ville jeg foretrukket å være mann. 

Anonymkode: eaac9...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er glad for å være kvinne. Jeg kan alt en mann kan gjøre, og samtidig ha opplevelsen med å bære frem et barn. For meg virker det som om menn har mer strev med innestengte følelser, humørsvingninger; usikkerhet og at det er vanskeligere å orientere seg som mann i vår senmoderne tid.

Anonymkode: 24ac0...8d5

Kan du stå og tisse uten å søle?😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Velge og vrake er vel kanskje å ta i, men en kvinne har mye større sjanse på napp om de prøver på noen enn menn. Det er vel eneste jeg misunner kvinner på, ellers er jeg veldig glad for å være mann 

Anonymkode: c74f3...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri tenkt over det, før nå, men kjenner jeg er veldig tilfreds med å være kvinne og ville aldri byttet. Hadde jeg vært mann hadde jeg sikkert tenkt det samme. 

Anonymkode: 59cb3...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke vært kvinne, men skulle gjerne hatt de samme mulighetene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Velge og vrake er vel kanskje å ta i, men en kvinne har mye større sjanse på napp om de prøver på noen enn menn. Det er vel eneste jeg misunner kvinner på, ellers er jeg veldig glad for å være mann 

Anonymkode: c74f3...43e

Har ikke merket noe til det jeg 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fornøyd med kukken min.

Like flott og majestetisk som mannen den sitter på ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...