AnonymBruker Skrevet i går, 07:41 #1 Del Skrevet i går, 07:41 Jeg har ei kusine som er ofte på fb. Hun legger ofte ut ting der også, så jeg vet hun evt ser mine mld. Nå er det 2 døgn siden jeg sendte en mld om julegave ønsker. Hun har ennå ikke svart. Dette er ikke første gangen hun drøyer veldig lenge med å svare. Jeg har spurt henne hvorfor hun ikke svarer på flere timer og døgn. Unnskyldningen er at hun har ikke sett at jeg har sendt mld, noe som er bare tull. Dette vet jeg fordi hun skriver til andre familiemedlemmer på messenger og da bør hun se at mld fra meg også ligger der. Når hun sender meg mld så svarer jeg raskt. Hun kan til og med spørre meg om noe og jeg svarer. Da ser jeg at det tar evigheter før hun leser svaret mitt. Er dette gaslighting? Jeg orker snart ikke ha noe forhold til henne lenger. Jeg føler meg lite verdsatt og siden hun kan sende meg mld og jeg svarer raskt, så synes jeg ikke hun viser respekt for meg. Anonymkode: b17c2...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet i går, 07:42 #2 Del Skrevet i går, 07:42 Hun har vel andre ting å gjøre? Hvis du reagerer så negativt på at hun ikke svarer, så bør du ringe i stedet. Det er helt psykt å droppe kontakt med kusine pga dette. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:44 #3 Del Skrevet i går, 07:44 Gi flaxlodd siden hun ikke ønsker noe. Anonymkode: 5c28a...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:45 #4 Del Skrevet i går, 07:45 Du høres litt intens ut, kanskje derfor hun holder litt tilbake Anonymkode: 6c3ec...754 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet i går, 07:45 #5 Del Skrevet i går, 07:45 Det kan jo virke som om hun ikke er interessert i like mye kontakt som du er, men det er kanskje litt drøyt å droppe henne når dere er i slekt. Ang. julegaveønsker kan du jo purre på henne og si du skal på shopping den og den dagen, så om hun kan svare før den tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:56 #6 Del Skrevet i går, 07:56 Kålrota skrev (6 minutter siden): Hun har vel andre ting å gjøre? Hvis du reagerer så negativt på at hun ikke svarer, så bør du ringe i stedet. Det er helt psykt å droppe kontakt med kusine pga dette. Hun er ufør og har heller ingen barn. Hun er hjemme mesteparten av tiden. Jeg sender henne meldinger kanskje toppen 5 ganger i mnd, det samme gjør hun til meg. Å ringe henne er helt håpløst, hun svarer ikke. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Gi flaxlodd siden hun ikke ønsker noe. Anonymkode: 5c28a...758 Hvis hun ikke svarer så kjøper jeg ikke noe som helst. Jeg kan vise til mld om at hun ikke svarte med evt. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du høres litt intens ut, kanskje derfor hun holder litt tilbake Anonymkode: 6c3ec...754 Jeg er langt fra intens. Maks 5 mld i mnd synes ikke jeg er intenst. Hun sender jo meg ca samme mengde, bare at mine mld ikke besvares før en evighet senere. Seff skrev (8 minutter siden): Det kan jo virke som om hun ikke er interessert i like mye kontakt som du er, men det er kanskje litt drøyt å droppe henne når dere er i slekt. Ang. julegaveønsker kan du jo purre på henne og si du skal på shopping den og den dagen, så om hun kan svare før den tid. Jeg trur ikke jeg purrer på svar fra henne. Jeg er faktisk lei av å ikke få svar eller en liten tilbakemelding da hun feks sender meg en mld og jeg svarer. Jeg orker snart ikke bruke min tid på henne lenger og det er synd. Anonymkode: b17c2...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet i går, 08:18 #7 Del Skrevet i går, 08:18 Ring da! Er selv en som ikke kan fordra melinger i hytt og gevær. Foretrekker å få en telefon og høre en stemme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:53 #8 Del Skrevet i går, 08:53 MiominMio skrev (33 minutter siden): Ring da! Er selv en som ikke kan fordra melinger i hytt og gevær. Foretrekker å få en telefon og høre en stemme. Som jeg allerede har svart en annen så svarer hun ikke på tlf heller. Hun ser ikke meldingene mine og hører ikke at jeg ringer. Dette er ting hun sier, noe jeg vet er tull. Hun ser og hører det hun vil. Er ikke bare å reise til henne heller da hun bor 1 times tid unna. Anonymkode: b17c2...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet i går, 09:40 #9 Del Skrevet i går, 09:40 Hvorfor kjøpe gave om det ikke er dialog? Like greit å droppe det da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #10 Del Skrevet 20 timer siden Dette er ikke gaslighting, det er du som har helt urealistiske forventninger til responstid for en slektning du snakker med noen ganger i måneden. Jeg hadde nok også hatt lite lyst til å svare en som er så intens og krevende, som stalker meg for å sjekke om jeg er aktiv andre steder, og som blir irritert hvis jeg ikke lever opp til urealistiske forventninger. Anonymkode: ee82d...818 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #11 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er ikke gaslighting, det er du som har helt urealistiske forventninger til responstid for en slektning du snakker med noen ganger i måneden. Jeg hadde nok også hatt lite lyst til å svare en som er så intens og krevende, som stalker meg for å sjekke om jeg er aktiv andre steder, og som blir irritert hvis jeg ikke lever opp til urealistiske forventninger. Anonymkode: ee82d...818 Stalker? Nei, jeg gjør ikke det. Jeg ser jo hva hun legger ut av «kloke ord» opptil flere ganger daglig. Derfor er hun jo på fb og messenger. Derav så ser hun mld fra meg også. Jeg synes ikke jeg har urealistiske forventninger på å få ett svar. Det har i flere tilfeller tatt flere dager før hun svarer. Jeg synes det er respektløst. Jeg skjønner at de fleste som har svart trur jeg maser og er intens, men det er jeg ikke. Dere får bare fortsette å tru det 🥲 Anonymkode: b17c2...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #12 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Gi flaxlodd siden hun ikke ønsker noe. Anonymkode: 5c28a...758 Nei faen heller! Hva om hun vinner 1 mill?!? Gi henne gavekort på kino! Done deal! Anonymkode: 7af78...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #13 Del Skrevet 19 timer siden Frekt og respektløst! Hadde aldri giddet å bruke et sekund på hun der. Hun svarer deg ikke og du tenker på å gi henne gave. Kom igjen a, ha litt selvrespekt og dropp nå det ustabile mennesket. Spesielt når du vet hun svarer andre og ser dine mld!!! Anonymkode: 64ba0...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet 18 timer siden #14 Del Skrevet 18 timer siden Eller kjøp ei geit i Afrika til henne. Da gjør du en forskjell. Dette har jeg gjort i mange år. Mine nieser og nevøer har alt de kan drømme om. Pleier å gi ca 4000,- kr til Røde Kors eller liknende. Vi har alt. Dette går hjem hos min familie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 18 timer siden #15 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Frekt og respektløst! Hadde aldri giddet å bruke et sekund på hun der. Hun svarer deg ikke og du tenker på å gi henne gave. Kom igjen a, ha litt selvrespekt og dropp nå det ustabile mennesket. Spesielt når du vet hun svarer andre og ser dine mld!!! Anonymkode: 64ba0...6ec Seriøst. Folk må roe kraftig ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #16 Del Skrevet 18 timer siden Ærlig spiker, TS, sånn du presenterer det og så krenket du er, så hadde jeg trolig drøyd lenge med å svare deg jeg også i frykt for at du fikk for deg at vi måtte skrives daglig mellom 12 og halv ett. Er du et prinsippmenneske også? Ta et hint, hun har kontakt med deg fordi dere er familie og bør holde et visst nivå, men hun er ikke interessert i å snakke med deg mer enn det som kreves. Anonymkode: 3da63...6c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå