AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Jeg kunne ikke finne en tråd om denne serien her på KG og det er jo litt rart siden det er en veldig populær serie (jada jeg forstår jeg er en gammel sjel 😅) Jeg har kost meg sånn med de siste episodene som ligger ute på NRK nett tv! Flere enn meg som følger med på denne serien? Anonymkode: f99e9...98f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Vi ser en episode i ny og ne. Drømmer om et roligere liv begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kunne ikke finne en tråd om denne serien her på KG og det er jo litt rart siden det er en veldig populær serie (jada jeg forstår jeg er en gammel sjel 😅) Jeg har kost meg sånn med de siste episodene som ligger ute på NRK nett tv! Flere enn meg som følger med på denne serien? Anonymkode: f99e9...98f AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kunne ikke finne en tråd om denne serien her på KG og det er jo litt rart siden det er en veldig populær serie (jada jeg forstår jeg er en gammel sjel 😅) Jeg har kost meg sånn med de siste episodene som ligger ute på NRK nett tv! Flere enn meg som følger med på denne serien? Anonymkode: f99e9...98f Kålrota skrev (25 minutter siden): Vi ser en episode i ny og ne. Drømmer om et roligere liv begge to. Ser på denne serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Ja, elsker serien! Perfekt kontrast til mitt eget liv i Oslo. Begynte på sesong 1 i fjor høst, og er nå på sesong 20. Skal se alle episodene 😊 Likte nok best sesong 1-10, også fordi Oddgeir Bruaset er litt av en kar som stilte harde spørsmål (Mistrives du? Er det ikke dårlig gjort ovenfor barna når skoleveien er 2 timer med snøscooter, buss og bil? Blir du ensom ved å bo her? Hvordan kan du livsnære deg på dette? Hva hvis du dør helt alene milevis fra folk?). Han andre programlederen er litt mer forsiktig i fremtoningen sin. Synes også de eldste sesongene var mest nostalgisk, fordi nå er jo alle på nett uansett hvor du bor. Anonymkode: 24417...560 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå