AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Jeg har akkurat sluttet å snuse etter ca 8 år. Det er knallhardt, og jeg savner det veldig. Jeg ønsker derfor å høre med dere her inne som snuser hvor lenge dere har brukt snus og eventuelle konsekvenser det har hatt for dere. Jeg føler at det er lite eksempler der ute på faktiske ting som har skjedd - og mye "dette og dette kan skje". Anonymkode: 18153...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Sluttet nylig etter 14 år. Har begynt å få lange tannhalser på ene siden, og dette har ikke gått tilbake etter jeg sluttet for 2 mnd siden. Ellers ingenting, bare jeg (og tannlegen) som ser det. Anonymkode: 3c90d...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden (endret) Bilder av kreft i munnhulen for de som er interesserte En artikkel om en fyr: https://www.nettavisen.no/artikkel/martin-47-ble-sjokkert-da-han-fikk-se-bilde-av-sin-egen-munn/s/12-95-8542929 Denne fyren har snust i 30 år: Foto: Tony Axell, Nettavisen Endret 17 timer siden av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden Gubben min har snust i over 20 år og han har hull i munnen pga snusen. Dumme dumme mann😣 Anonymkode: 1be07...77f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå