Fjugur Skrevet 7. desember 2024 #41 Del Skrevet 7. desember 2024 Har en dyr og fancy en fra AEG med varmepumpeteknologi, opplever ikke det samme. Nå er det sjelden jeg bruker kombiprogram, jeg deler det gjerne opp fordi ikke alt skal i tørketrommelen, de gangene jeg gjør det, med sengetøy el.lign, tar det jo litt tid, men merker ikke spesielt stor slitasje på stoff/tøy eller særlig mer loing enn da jeg hadde en maskin til hvert sitt bruk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millak Skrevet 27. desember 2024 #42 Del Skrevet 27. desember 2024 (endret) Problemet mitt med kombinert vask og tørk er at klærne blir sykt loete, selv etter rens av maskinen på 90 grader i en time etter den har hatt en maskin med tørk. Dette ødelegger klærne som vaskes på 30 grader og henges opp uten tørk(ødelagt av lo). På vanlig maskiner pleier hår og lo å bli nærmest borte etter en vask. Her er det altså motsatt, lo fra tørken setter seg i klærne og de er like fulle av hundehår. Flere som har dette problemet eller er det en dritt maskin vi har??? Endret 27. desember 2024 av millak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millak Skrevet 27. desember 2024 #43 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 3.12.2024 den 12.54): Elsker min Samsung kombi, men så kostet den flesk. Fire-fem timer vask og tørk av håndklær 60 grader. Ikke noe problem med lo, men kjører et kvarter med kaldt vann i tom trommel etter tørk av helt nyinnkjøpte håndklær. Anonymkode: bfc75...a53 Så du får ikke noe lo på klærne som har vært i tørk eller klærne du vasker etter dette uten tørk?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå