AnonymBruker Skrevet i går, 17:44 #21 Del Skrevet i går, 17:44 Jennifer Aniston. Hun er så tørr. Har ikke annet ord for det 😅Unngår alt hun er med i. Adam Sandler Will Smith Matt Damon Jonah Hill Seth Rogen Listen er lang og de fleste husker jeg bare ansiktet på og ikke navnet. Jeg får ikke til å se filmer/serier med disse folkene på skjermen. Forstår ikke hva folk ser i dem. Anonymkode: c850b...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet i går, 17:44 #22 Del Skrevet i går, 17:44 Anthony Hopkins. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guppy88 Skrevet i går, 17:45 #23 Del Skrevet i går, 17:45 Stor pike skrev (9 minutter siden): Han hadde en birolle som faren til Ross' kjæreste og kjæresten til Rachel. Ellers var han da strålende i ER. George Clooney spilte en énepisodes legeflirt. Bruce Willis var far til Ross' kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet i går, 17:51 #24 Del Skrevet i går, 17:51 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Var ikke det Bruce Willis? Anonymkode: 356c1...7ee Huh. Ja, det har du jammen meg rett i. My bad. Men han hadde en kort gjesteopptreden sammen med han andre kjekkasen fra ER. Som Rachel og Monicas dates. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:51 #25 Del Skrevet i går, 17:51 Janne Formoe 🤡 Anonymkode: 03cc0...3e2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:51 #26 Del Skrevet i går, 17:51 Han som spiller i Ace Ventura filmene. Husker ikke navnet hans. Kevin costner, Adam Sandler, Lady Gaga, Owen Wilson, René zellwegger Anonymkode: a259e...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:52 #27 Del Skrevet i går, 17:52 Brad Pitt Anonymkode: 0e670...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet i går, 17:56 #28 Del Skrevet i går, 17:56 Morgan Freeman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:08 #29 Del Skrevet i går, 18:08 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Kevin Costner. Helt utrolig at han er blitt så stor. Men George Clooney var da vel aldri med i Friends? Mente du Brad Pitt? Anonymkode: 895f7...e2a Jo visst gjorde han det. Anonymkode: b76b8...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet i går, 18:15 #30 Del Skrevet i går, 18:15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:49 #31 Del Skrevet i går, 18:49 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jo visst gjorde han det. Anonymkode: b76b8...c90 Takk, ja det var en så liten rolle i en tidlig episode så jeg huska ham ikke 😊 Anonymkode: 895f7...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:05 #32 Del Skrevet i går, 19:05 K.B. skrev (1 time siden): Anthony Hopkins. Deg om det Anonymkode: 1f967...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #33 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg mener George Clooney. Jeg kan knapt nevne filmer han har vært med i, og de få jeg husker navnet på er ikke spesielt bra. Birollen i Friends er det første jeg kommer på, omtrent. Birollen i South Park-filmen var bra: Anonymkode: a77ee...938 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå