AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden Hvilken skuespiller syns du er mest oppskrytt? Jeg mener George Clooney. Jeg kan knapt nevne filmer han har vært med i, og de få jeg husker navnet på er ikke spesielt bra. Birollen i Friends er det første jeg kommer på, omtrent. Rett og slett en kjedelig tørrpinn av en skuespiller. Her mener jeg han har flytt på utseendet hele karrieren. Nå som gammel har han ikke spesielt mange store roller. Ofte har Clooney og Brad Pitt blitt nevnt sammen, men det er bare fordi begge var kjekke i sin storhetstid og var ca på samme alder. I motsetning til Clooney har Pitt en lang rekke store filmer bak seg. Hva mener dere? Anonymkode: b76b8...c90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Del Skrevet 22 timer siden Synes både Pitt og Clooney er veldig dyktige. Personlig er jeg ikke veldig fan av f.eks Owen Wilson og Aksel Hennie. Synes de spiller Owen Wilson og Aksel Hennie uansett hva rollen er… 😅 Anonymkode: e59c2...470 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden Jennifer Lopez Anonymkode: a793a...b78 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden Aksel Hennie og Pia Tjelta Ingen tvil. Anonymkode: 04c5d...6be 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden Aksel Hennie er i vertfall først på listen, synes han overspiller noe voldsomt, og passer nok best til teater. Anonymkode: 8b822...fa4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden Owen Wilson er fæl, både personlig og som skuespiller. Liker heller ikke filmer med Jonah Hill og Rebel Wilson. Disse er nok mest pga hollywoods fatshaming og de som tillot det. Gwyneth Paltrow er ingen høydare heller. I vinden for tiden er jo Adam Driver, han får jeg helt fnatt av. Om man går lengre tilbake, så fløt jo Van Damme og gjengen hans på musklene. Det var ikke mye skuespillertalent å spore der gitt. Anonymkode: fde97...73a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Del Skrevet 21 timer siden Renate Reinsve. Likte henne ikke i verken Nesten voksen, Verdens verste menneske, eller noen av de engelske filmene hun har vært med i. Anonymkode: 6ff59...cee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Del Skrevet 21 timer siden George Clooney spillte i Menn som stirer på geiter🐐, som er en av mine favorit filmer! Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har set den nå, men den er genial!!! Skriver dette som anonym, for jeg har skryt så mye av den filmen og til så mange meneskerat at jeg er red jeg fort kan bli gjenkjent på dette. Jennifer Lopez er jeg enig i, hun har liksom bare et annsiktsutryk. Synes Brad Pitt er overvurdert også, han spiller altid bare en type karakter med same personlighet og fakter. Tome Cruise synes jeg er den aller mest overvurderte! Lopez og Pitt kan i det minste være litt underholdene, men tror aldri jeg har sett en Tome Cruise film jeg syntes var bra. Anonymkode: 3b9e8...4a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Del Skrevet 21 timer siden Torbjørn harr Anonymkode: 810ec...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #10 Del Skrevet 21 timer siden Anders Danielsen Lie. Anonymkode: 404a1...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 21 timer siden #11 Del Skrevet 21 timer siden Megan Fox 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #12 Del Skrevet 21 timer siden Adam Sandler. Anonymkode: 9653a...349 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Lady Gaga og Cara Delevingne. Ødelegger alt de er med i. Anonymkode: bfe0d...665 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Kevin Costner. Helt utrolig at han er blitt så stor. Men George Clooney var da vel aldri med i Friends? Mente du Brad Pitt? Anonymkode: 895f7...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden Uten tvil Aksel Hennie. Men han var sykt god med alle stemmene i Terkel i knipe! Synes egentlig alle norske skuespillere er oppskrytte. Alle høres ut som de leser rett fra manus og det overspilles så til de grader. Høres ikke naturlig ut en plass. Timothee Chalamat (?) er også oppskrytt. Anonymkode: 1c4ca...24c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Uten tvil Aksel Hennie. Men han var sykt god med alle stemmene i Terkel i knipe Ja han er en god stemme-skuespiller, bare man slipper å se det dumme femitynet hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden Cate Blanchett, Kiera Knightly, Richard Gere og Hugh Grant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden bullehurk skrev (5 minutter siden): Ja han er en god stemme-skuespiller, bare man slipper å se det dumme femitynet hans. 😂😂 såpass? Anonymkode: b07a5...2b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Kevin Costner. Helt utrolig at han er blitt så stor. Men George Clooney var da vel aldri med i Friends? Mente du Brad Pitt? Anonymkode: 895f7...e2a Han hadde en birolle som faren til Ross' kjæreste og kjæresten til Rachel. Ellers var han da strålende i ER. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden Stor pike skrev (3 minutter siden): Han hadde en birolle som faren til Ross' kjæreste og kjæresten til Rachel. Ellers var han da strålende i ER. Var ikke det Bruce Willis? Anonymkode: 356c1...7ee 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå