Gå til innhold

Studere med barn - flytte fra faren?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Barna er ikke 6 og 15, men et sted imellom de to aldrene. 

Takker for nyttige svar, men er litt overrasket også. Det er jeg som har hatt barna mest, tatt alle sykenetter og hovedomsorgen. Derfor bør de bo med meg så mye de kan. Reagerer litt på at det at jeg prøver å skaffe et bedre liv for meg og dem skal være gæernt. Jeg sier jo ikke at jeg skal flytte med dem og la dem pendle, jeg bare forhører meg om saken? Barnas beste går først, ta det med ro. Vurderer også å bli i skadelig forhold for deres skyld.

TS

Anonymkode: a0f0f...bf2

Første innlegget ditt ber om svar om studiested, samlivsbrudd og flytting/pendling. Da får du svar på det du spør om. Det er ikke overraskende at mange tenker det er overblikk å flytte til studiestedet når du kun har 1 tile reisevei. Når du kommer med mer detaljer føles det som du inviterer til sympati for å få mer tilbakemeldinger av typen du ønsker deg. Tror det er bedre for deg å snakke med noen som kjenner deg om du trenger råd. 

Anonymkode: 41c9f...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke sette deg ned og snakke med barnefar om veien videre da? Si at du tviler på forholdet, og om han også vil ut, er det jo ganske rett fram hva dere gjør. Hvis han vil at dere skal finne tilbake til hverandre, og du også er villig til det, forklar at det er viktig for deg å studere, og du ber ham stille mer opp for barna og deg slik at det kan gjennomføres. Hvis han ikke er villig til det, er han vel ikke så interessert i forholdet likevel - og du har det bedre uten ham. I et forhold gir og tar man.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...