Gå til innhold

Har noen vært borti Feeld appen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hørte nylig om denne appen, noen som har noen erfaringer med den?

Anonymkode: 3b0d8...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er en ærlig app der du kan få kontakt med andre mennesker med samme kinks som deg. Den er mer rett på sak, og ikke nødvendigvis der du finner deg en langtidspartner. Men det har skjedd.

"En sexapp for emosjonelt modne mennesker" har den blitt kalt, og det er jeg enig i.

Anonymkode: f0c8e...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, det er en ærlig app der du kan få kontakt med andre mennesker med samme kinks som deg. Den er mer rett på sak, og ikke nødvendigvis der du finner deg en langtidspartner. Men det har skjedd.

"En sexapp for emosjonelt modne mennesker" har den blitt kalt, og det er jeg enig i.

Så bra, for Tinder og apper generelt har vist seg for meg å heller ikke være noe sted å finne seg en langtidspartner. Ser for meg at dette kan være mer treffsikkert for meg, og faktisk ha større potensiale for en bedre match enn Tinder. Mine kinks er ikke for alle, og slitsomt å måtte date mange og lenge bare for å finne ut at datene ikke er interessert i noe slikt.

Takk for svar, gir det en sjans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så bra, for Tinder og apper generelt har vist seg for meg å heller ikke være noe sted å finne seg en langtidspartner. Ser for meg at dette kan være mer treffsikkert for meg, og faktisk ha større potensiale for en bedre match enn Tinder. Mine kinks er ikke for alle, og slitsomt å måtte date mange og lenge bare for å finne ut at datene ikke er interessert i noe slikt.

Takk for svar, gir det en sjans

Hva er kinksene dine? 

Bruker både denne og fetlife selv. 

Anonymkode: d93d0...023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er kinksene dine? 

Bruker både denne og fetlife selv. 

Jeg er switch. Og på Tinder har jeg bare truffet kvinner som er submissive. Det er hyggelig det, men det er veldig frustrerende i lengden. Gikk veldig tidlig lei av å prøve å finne ut slikt under chatten da det utelukkende ble tatt negativt så snart jeg prøvde å prate om den slags. Fikk meg til å føle meg dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg er switch. Og på Tinder har jeg bare truffet kvinner som er submissive. Det er hyggelig det, men det er veldig frustrerende i lengden. Gikk veldig tidlig lei av å prøve å finne ut slikt under chatten da det utelukkende ble tatt negativt så snart jeg prøvde å prate om den slags. Fikk meg til å føle meg dårlig.

Ville prøvd fetlife. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hørte nylig om denne appen, noen som har noen erfaringer med den?

Fungerer den bare på iphone og ikke android.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

En sexapp for eldre mennesker som ikke lykkes på Tinder, Hinge og Raya er en mer passende beskrivelse. 

De med ulike kinks, også par, lykkes på Tinder de også. Men det er de som er seksuelt attraktive. Resten er på Feeld, SLS, SDC og andre greier. I værste fall ender folk opp på nakenprat/nakentid når de ikke finner noe annet. Og i siste desperasjon ender de på match.com

Anonymkode: 95470...1af

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinde er ikke kink- friendly.
På min profil stod det at jeg var likte soft bdsm og så brukte jeg noen tegninger, altså kunst og malerier, og det ble for sterk kost for Tinder. Så eg ble faktisk banned fra Tinder for å være åpen... før jeg hadde sendt en eneste melding til noen. Så ingen har blitt støtt av meldinger, det må være folk som har rapportert profilen og den ble banned.

Anonymkode: 9d00b...500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært innom, men det var totalt ørken, omtrent ingen brukere.

Anonymkode: 38765...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

En sexapp for eldre mennesker som ikke lykkes på Tinder, Hinge og Raya er en mer passende beskrivelse.

Nei, dette er apper med helt ulik bruksområde. På Feeld kan du presentere deg på en langt mer ærlig og direkte måte enn på Tinder. Det er rett fram, og ikke noe "Kortsiktig, men åpen" vissvass.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.12.2024 den 21.58):

De med ulike kinks, også par, lykkes på Tinder de også. Men det er de som er seksuelt attraktive. Resten er på Feeld, SLS, SDC og andre greier. I værste fall ender folk opp på nakenprat/nakentid når de ikke finner noe annet. Og i siste desperasjon ender de på match.com

Anonymkode: 95470...1af

Ikke sant...dette kan du....🤷‍♂️

Anonymkode: 68fe9...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...