AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Har mistet litt piffen på matlagingsfronten og trenger gode tips til både frokost, matpakke og middagsretter. Jeg prøver å holde meg til minst mulig karbohydrater men merker at det er vanskelig å opprettholde motivasjonen når jeg er litt matlei... Så trenger tips😃 Anonymkode: 88df5...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Har du prøvd cottage cheese pisket med egg, blandet med div krydder og stekt på papir i ovnen? Kan rulles som tortilla med salat og det du ønsker inni 😊 Anonymkode: abc47...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Takk for tilbakemelding. Har prøvd å lage de wrapsene ja men kjenner vel at jeg er litt lei av både egge-smak og "svampe-konsistensen" som jeg synes mye får. TS Anonymkode: 88df5...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Ekstremt mye tips inne på lavkarboforumet Lavkarbo.no :: Karbojunkie Anonymkode: f8b26...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Kommer jo ann på hvor mange karbohydrater du skal holde deg til. Du klarer å ligge på ca 30 med disse. Ville brukt vekt. Hvitløksmarinerte Scampi I salat. Salat, agurk, litt tomat, litt lauk, litt paprika, ost i terninger/ evt feta ost. Sleng oppi kokt egg også om du vil. Strimlet Kylling, bambusskudd, strimlet squash, brokkoli, alt frest opp med hvitløk, salt og pepper. Kokosmelk og en liten dæsj kurrypasta. Brokkolisalat med litt løk, litt paprika, blandet og hvitløkskrydret seterrømme og majones. Servert med bacon. Anonymkode: 07603...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for tilbakemelding. Har prøvd å lage de wrapsene ja men kjenner vel at jeg er litt lei av både egge-smak og "svampe-konsistensen" som jeg synes mye får. TS Anonymkode: 88df5...084 Enig! Vi lever ikke fullstendig lavkarbo, men kanskje det som kan kalles karboredusert. Det vi gjør er å lage vanlige middager og droppe potet, ris, spaghetti. Baker en del tomater i ovn med olje og krydder på og bruker en del salat. Men vi bruker også grønnsaker som kanskje ikke er helt innafor med lavkarbo. Men man kan egentlig lage mye av det samme som uten lavkarbo, jeg kjenner jeg blir dårlig av alle de måtene man skal kompensere for tap av potet/ris/spaghetti. Da jeg forsøkte å lage cottage cheese wrap her om dagen kom jeg til å tenke på dette cloud bread greiene vi lagde for noen år siden. Kunne ha kastet opp bare ved tanken. Jeg føler det er bedre å lage alminnelig mat og kutte karbsene i stedet for å forsøke seg på substitutter. Anonymkode: ae5fb...422 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Har du sjekket ut oppskriftene hos f.eks Maria Emmerich? https://mariamindbodyhealth.com/recipe-and-content-index/ Eller kostdoktorn/dietdoctor? https://www.dietdoctor.com/se/lchf/recept Det er mange gode youtubekanaler også, men jeg synes det er litt vanskelig å vite hvilke jeg skal anbefale. Selv så heller jeg mot carnivore og er fornøyd med rent kjøtt og smør. Anonymkode: 44404...1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden - Ribbe med rosenkål og aioli - Varmrøkt laks, avokado og stekt paprika - Ratatouille og oster (mozzarella, mascarpone, camembert) … går det en del av her. Anonymkode: a050d...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå