Stor pike Skrevet 2. desember #1 Del Skrevet 2. desember ... tar du deg tid til å sende ei ekstra sms? Eller hva f*** er det du driver med foran der? I det siste har jeg registrert at det tar uendelig lang tid før folk kommer seg ut av lyskrysset på grønt. Herregud! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember #2 Del Skrevet 2. desember Kløtsj ? Anonymkode: 58529...aac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember #3 Del Skrevet 2. desember Stor pike skrev (2 timer siden): ... tar du deg tid til å sende ei ekstra sms? Eller hva f*** er det du driver med foran der? I det siste har jeg registrert at det tar uendelig lang tid før folk kommer seg ut av lyskrysset på grønt. Herregud! Går alltid på grønt i tollen Anonymkode: c85ab...45c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 3. desember #4 Del Skrevet 3. desember Jeg pleier å vente til noen tuter. Ikke så lett med trafikklys når man er fargeblind 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #5 Del Skrevet 3. desember Litt alvorlig svar, kan det være at disse bilene er sånne som skrur seg av automatisk når den står stille? Husker jeg lånte en sånn bil en gang og ble gal fordi jeg følte meg så sykt treg mår bilen måtte skru seg på før jeg fikk dratt igang... Anonymkode: fbe40...fb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #6 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (På 3.12.2024 den 19.19): Litt alvorlig svar, kan det være at disse bilene er sånne som skrur seg av automatisk når den står stille? Husker jeg lånte en sånn bil en gang og ble gal fordi jeg følte meg så sykt treg mår bilen måtte skru seg på før jeg fikk dratt igang... Anonymkode: fbe40...fb3 Min skrur seg av, men den starter jo igjen på 1/10 sekund, så det merkes ikke for de bak. Anonymkode: 89847...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #7 Del Skrevet 5. desember Å skylde på kløtsj er dårlig unnskyldning. Hadde manuell bil før, og med mindre man er veldig uerfaren så går det jo raskt om an faktisk følger med. Men jeg ser jo denne somlinga også med splitter ny elbiler. Ikke mye til kløtsj der. Jeg må gjennom et kryss for å komme meg ut på hovedveien fra der jeg bor. Det nærmest umulig å ta til venstre i det krysset. De som er motsatt i krysset, uavhengig av hvilken vei de skal, klarer faen ikke å somle seg avgårde, og så skifter lyset så jeg blir stående. Neste gang det er grønt er det kommet på plass nye biler som somler akkurat like mye som de første. Noen ganger er det så jeg egentlig kan klare å smette forran enda jeg skal til venstre og de til høyre, men smeller det blir det jo min skyld. Ender ofte med at jeg bare tar til høyre og snur i rundkjøringa. Anonymkode: 96758...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #8 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (6 timer siden): Å skylde på kløtsj er dårlig unnskyldning. Hadde manuell bil før, og med mindre man er veldig uerfaren så går det jo raskt om an faktisk følger med. Men jeg ser jo denne somlinga også med splitter ny elbiler. Ikke mye til kløtsj der. Jeg må gjennom et kryss for å komme meg ut på hovedveien fra der jeg bor. Det nærmest umulig å ta til venstre i det krysset. De som er motsatt i krysset, uavhengig av hvilken vei de skal, klarer faen ikke å somle seg avgårde, og så skifter lyset så jeg blir stående. Neste gang det er grønt er det kommet på plass nye biler som somler akkurat like mye som de første. Noen ganger er det så jeg egentlig kan klare å smette forran enda jeg skal til venstre og de til høyre, men smeller det blir det jo min skyld. Ender ofte med at jeg bare tar til høyre og snur i rundkjøringa. Anonymkode: 96758...a19 Du skal jo kjøre over når det er blitt rødt… Anonymkode: fa465...098 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teoretisk sett Skrevet 16 timer siden #9 Del Skrevet 16 timer siden Herregud 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden Når du er langt bak i køen så virker det som om de foran deg bruker lang tid. Men de gjør faktisk ikke det. Ta en titt på starten i et Fomrel 1 løp. De helt foran har en reaksjonstid de færreste tror er mulig, likevel så står de lenger bak i køen og venter en evighet etter at det har blitt grønt før de får kjørt. Anonymkode: 37520...923 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden Det er for mange i traffikken som ikke er "på"- Det er mange som ikke følger ordentlig med og ikke ser at de er en brikke i et samspill i trafikken der alle må bidra for at det skal flyte. De siste årene har veiene her på østlandet kommet til et metningspunkt hvor det ofte blir kø fordi en eller annen løk gjør en eller annen sløv feil. På den gamle jobben min passerte jeg gjennom et lyskryss til og fra jobb. Nesten hver gang jeg stod først i rekka ved grønt lys kunne jeg se i speilet at bilen i motgående kjørefelt ikke hadde engang begynt å kjøre før jeg hadde passert krysset og kjørt hundre meter ned i veien. 5-10 sekunder for at første bil kjører er ikke uvanlig, og har du så lang reaksjonstid så har du ikke noe å gjøre ute i trafikken. Anonymkode: 45a6d...e21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 3.12.2024 den 19.19): Litt alvorlig svar, kan det være at disse bilene er sånne som skrur seg av automatisk når den står stille? Husker jeg lånte en sånn bil en gang og ble gal fordi jeg følte meg så sykt treg mår bilen måtte skru seg på før jeg fikk dratt igang... Anonymkode: fbe40...fb3 nope, det tar i underkant av et sekund - bilen reagerer raskere enn sjåføren, det er ALLTID sjåføren som er problemet.. alltid. Enkelte folk burde ikke fått førerrett.. Anonymkode: 91ea1...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå