Gå til innhold

Hylende barn på 5-6 år på butikken

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Styre alt når hun ikke fikk det hun ville ha? 

Det er en grunn til at jeg sjelden tar med barna på butikken, og det er at jeg helst vil slippe å bli vurdert av bedrevitere. Moren kan være komplett udugelig, men det kan også være at hun måtte handle der og da, hadde ikke barnevakt, og måtte ta med en unge med ymse diagnoser. 

Anonymkode: 48ad0...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er noe rart med hele historien egentlig. Ts fulgte med på at de var 20 minutter på en butikk og observerte også at de gikk videre til neste butikk. La oss si at ts er av den nysgjerigge kjerring-typen som sitter på kafe og glaner. Men hvem er det som tar tiden på folk de ser på senteret? Ikke en gang nabokjerringa mi gjør det. 

Anonymkode: 48ad0...8b1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen barn er monstre, skapt av mennesker som aldri skulle ha fått barn. 

Anonymkode: d791e...61c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En grunn til at jeg, særlig som alenemor heller tar handel når barna er på skolen/barnehagen. Innimellom drar vi på senter, det blir veldig fort drama, fordi de er slitne. 😅 men sånne folk som dømmer og gir blikk burde vel heller skamme seg. Det er mange forskjellige grunner, oftest er barn slitne når sånt skjer. Tenk også på hvordan det er for foreldre, når folk som deg dømmer. I den situasjonen du så tipper jeg de lot ungen ligge for å ikke gi det oppmerksomhet og sånn at de kunne få ferdig handelen sin. 

Anonymkode: 93b18...7eb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...