AnonymBruker Skrevet i går, 17:23 #21 Del Skrevet i går, 17:23 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jenter begynner mye tidligere enn .enn. Anonymkode: 2dd39...3eb *enn gutter. Anonymkode: 2dd39...3eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 23 timer siden #22 Del Skrevet 23 timer siden Gliser av minnet om min første seksuelle fantasi. Jeg var 12 år og husker "henne" så godt. Det var ei dame med langt rødt hår, fregner og røde kinn. Hun hadde på seg strømper og stay- ups i grønt. Sånn grønnfarge som filt- trær man henger opp til jul har. I ettertid virker det som jeg hadde en seksuell fantasi om en av alvene i Julenissens verksted🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 23 timer siden #23 Del Skrevet 23 timer siden Te- Presten skrev (19 minutter siden): Gliser av minnet om min første seksuelle fantasi. Jeg var 12 år og husker "henne" så godt. Det var ei dame med langt rødt hår, fregner og røde kinn. Hun hadde på seg strømper og stay- ups i grønt. Sånn grønnfarge som filt- trær man henger opp til jul har. I ettertid virker det som jeg hadde en seksuell fantasi om en av alvene i Julenissens verksted🤣 Fantastisk herlig 😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå