Gå til innhold

Hvordan få ut sinne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Selv er jeg varm tilhenger av primalskriket, og jeg kan garantere at et eller flere kraftige banneord fremsagt med så høy stemme som overhodet mulig, hjelper; man føler seg mye, mye lettere til sinns.

Men etter flere av svarene i diskusjonen å dømme, bør man bare "la det gå over".

Vel - med en slik tankegang der man skal smile pent og lukke smerten inni seg er det neimen ikke til å undres over at 707 mennesker tok livet sitt i Norge ifjor.

Anonymkode: f198f...ad0

Å la det gå over betyr ikke å smile pent å lukke smerten inni seg. Tvert i mot! Da misforstår man hva som menes.

Man kan si at når man jakter på en måte å få ut sinnet på så prøver man å unngå det? At man ikke har lyst til å kjenne på følelsen og vil gjøre noe aktivt for at den skal gå fortere over. Sinne er ikke noe man behøver å jobbe for å bli kvitt. Man er sint, kjenner på sinnet og så går det etter hvert over. Det er sunt og bra! Dette er likt som med alle andre følelser. Vi kjenner på dem, vi står i det og så går de over. Følelser er ikke farlige.

Når det er sagt så er jeg også tilhenger av et godt skrik i blant og noen banneord. 

Anonymkode: 056e4...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et "nyvåknet" sinne, har alltid tålt dårlig behandling og bare svelget unna. Det har gitt meg masse angst. Så fikk jeg tak i sinnet, og det har forandret livet mitt. I førsten ble det noen vanskelige situasjoner fordi de rundt meg var vant til at de kunne overkjøre meg. Nå har det roet seg, og jeg bruker sinnet til å være veldig tydelig, si hva jeg mener og ikke tåle dårlig behandling. Det er en helt ny tilværelse og jeg har det mye bedre. 

Anonymkode: f2d7d...7c1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...