Gå til innhold

Vanlig at kattunger griser med maten?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kattungen her i huset dytter hele ansiktet nedi skåla med våtfor, tar potene i vannet og plasker så vannet spruter utover alt, tar også tørrfor i vannet. Noen ganger tar han å klistrer tørrfor på en av de våte potene og spiser det 😸 Ser helt rart ut, men søtt 😻 Han vasker kroppen etter mat men ikke ansiktet. 15 uker. Skal de ikke ha lært å vaske seg ordentlig da? Uansett så er han veldig søt ♥️

Gjør deres kattunge/katt sånt?

Anonymkode: bf015...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt vanlig på den alderen. Husker ene min fylte vannskålen med leker og sokker (om han fant noen single) 😂

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PurpleTuliip skrev (21 minutter siden):

Helt vanlig på den alderen. Husker ene min fylte vannskålen med leker og sokker (om han fant noen single) 😂

😻😺

Anonymkode: bf015...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venn av meg hadde en Maine Coon katt som elsket å leke med vannet i vannskåla, sto og gravde det ut med forpotene sine hele tiden. Dessverre gjorde det at gulvet på kjøkkenet (der mat og vann til katten sto) ble ødelagt, da parketten ikke tålte alt vannet. Det ble jo liggende i mange timer når folk i huset var på jobb eller lå og sov.

Det du beskriver høres mer ut som umoden kattunge bare, som vil endre seg etter hvert som den vokser til.

Anonymkode: 1680d...c80

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...