AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hei. Jeg skal kjøpe en plagg i gave. Den finnes i nettbutikk hos designere og i lokal butikk i en helt annen fylke. ellaandil vs vakrevener. Prisen er bedre i den lokale butikken. Jeg har ikke erfaring hverken med ellandil eller vakrevener. Hvilken butikk er tryggest? Anonymkode: a28cf...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millia Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Den lokale butikken er alltid best😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Millia skrev (3 minutter siden): Den lokale butikken er alltid best😃 Ikkje alltid, men om prisen er betre i den lokale butikken, så er det i dette tilfelle ein "no-brainer". Anonymkode: 0dffb...aaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Millia skrev (3 minutter siden): Den lokale butikken er alltid best😃 Selv om den ligger i en annen by? Anonymkode: a28cf...822 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden #5 Del Skrevet 37 minutter siden Du mener Vakrevene? Jeg har bestilt derfra flere ganger og alltid vært fornøyd. Har også bestilt fra Ella&il, ingenting å si på den heller. Selv om jeg handler en god del på nettet støtter jeg mange lokale butikker, bare ikke i min egen by. 😉 Det har noe med tilbudet å gjøre, ofte er jeg på jakt etter et spesielt merke etc.. men handler litt her hjemme også. Som det sies; vil du ha butikker i morgen, må du bruke dem i dag. Anonymkode: 2bb45...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eli* Skrevet 34 minutter siden #6 Del Skrevet 34 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du mener Vakrevene? Jeg har bestilt derfra flere ganger og alltid vært fornøyd. Har også bestilt fra Ella&il, ingenting å si på den heller. Selv om jeg handler en god del på nettet støtter jeg mange lokale butikker, bare ikke i min egen by. 😉 Det har noe med tilbudet å gjøre, ofte er jeg på jakt etter et spesielt merke etc.. men handler litt her hjemme også. Som det sies; vil du ha butikker i morgen, må du bruke dem i dag. Anonymkode: 2bb45...385 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå