jordbær86 Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Sikkert litt ekkelt, men regner med mange har vært i samme situasjon. En gang jeg fikk mensen på en Søndag og alt var stengt så klipte jeg opp tisseunderlag til hund. Har også brukt dopapir og gamle kluter. Skulle vare være hjemme uansett. Jeg vet når jeg får mensen men denne gangen hadde jeg glemt å kjøpe inn bind. Har du hatt samme problem noen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Klarer som regel å rote frem en tampong eller tre fra x antall vesker, bager, skap eller jakkelommer! 😂 det har vært noen desperate øyeblikk med papir i trusa mens jeg har lett. Etter det har jeg alltid tamponger hjemme…😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Dopapir. Men det går jo ikke lang tid før det ikke gjør særlig nytte lengre, men rekker iallefall å skaffe noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær86 Skrevet 1 time siden Forfatter #4 Del Skrevet 1 time siden Skal kjøpe menstruser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 34 minutter siden #5 Del Skrevet 34 minutter siden Jeg rev opp gamle frottehåndklær og brettet til, de funket bedre enn noe bind. Mensvæsken går rett ned i stoffet istedenfor å flyte utover, og bindet holder seg varmt og tørt. Suksessen fikk meg til å lete etter tøybind, og vips så fant jeg både tøybind og menskopp, som var mye bedre enn plastbind og tamponger. Og så går man jo aldri tom lenger heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå