AnonymBruker Skrevet i går, 09:00 #21 Del Skrevet i går, 09:00 Hva med en skikkelig amerikansk thanksgiving kalkun? Masse tilbehør, ser knallgodt ut. Svensk juleskinke, koldtbord, juletapas. Skinkestek med masse å velge i. Anonymkode: dc664...fbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:33 #22 Del Skrevet i går, 12:33 Jeg tenker at som vert på julaften har man ansvar for at gjestene også får noe de synes er ok. Jeg ville forhørt meg med dem først. Jeg ville IKKE likt det om jeg kom på julemiddag, og så var det noe helt annet enn hva vi som slekt har pleid å ha til jul, uten at det var kommunisert på forhånd. Jeg hadde blitt kjempeskuffet. Om noen skal kødde med tradisjonene, trenger jeg å få bearbeide det på forhånd (og jeg trenger å kunne velge å da la være å dra i det store og det hele, om julefeiringen ikke er det jeg forbinder med julefeiring) Her har vi som regel reinsdyrsteik, kalkun, og kveite de andre juledagene. Anonymkode: 70966...d8e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet i går, 12:50 #23 Del Skrevet i går, 12:50 Hjortesteik eller lutefisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:19 #24 Del Skrevet i går, 16:19 Vi har alltid hatt kalkun, yorkshire pudding og hasselbackpoteter 1. juledag, men jeg har alltid hatt et ønske om at det var julaften tradisjonen istedet. Såååå godt! Så jeg ville definitivt gått for det 😁 Anonymkode: b33e4...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbbb Skrevet i går, 16:22 #25 Del Skrevet i går, 16:22 Kveite eller kalkun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet i går, 16:26 #26 Del Skrevet i går, 16:26 Tapas av litt forskjellige julemat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet i går, 17:19 #27 Del Skrevet i går, 17:19 Hvem er det som ikke liker ribbe eller pinnekjøtt? Er det kun dere eller er det alle sammen? Vi har hatt pinnekjøtt hver eneste jul, så for meg så betyr pinnekjøtt jul på julaften og jeg hadde blitt skuffet om det ikke ble servert. Pinnekjøtt på julaften er høydepunktet mitt i løpet av året 😋 Hva med å høre med de andre som skal komme hva de kunne tenkt seg? Det blir litt vanskelig hvis mesteparten ønsker pinnekjøtt eller ribbe f eks. Jeg hadde laget pinnekjøtt og noe annet som f eks kalkun i tillegg, jeg. Det er julaften og det skal være noe for alle på middagsbordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #28 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg ville IKKE likt det om jeg kom på julemiddag, og så var det noe helt annet enn hva vi som slekt har pleid å ha til jul, uten at det var kommunisert på forhånd. Jeg hadde blitt kjempeskuffet. Anonymkode: 70966...d8e Hvis du takker ja til invitasjon så spiser du det du får servert. Anonymkode: e511e...84b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå