AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hei På fredag var jeg på Adidas i Lillestrøm og kjøpte 3 sett med tracksuit til sønnen min. Han brukte de på lørdag og søndag og i går når han tok av klærne på kvelden så ser jeg at de har blitt nuppete sååå fort. Er det mulig at det kommer nupper etter bare 2 dagers bruk?? Har selvfølgelig ikke vaska de. Burde jeg klage? Har 2 sett til. Som jeg tenker å ikke ta i bruk? Legger ved bilde Anonymkode: 8ab59...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Har han hatt noe over som loer? Anonymkode: 77a4e...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Disse kan du klage på Anonymkode: 76021...a28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Har han hatt noe over som loer? Anonymkode: 77a4e...d06 Nei bare vanlig jakke når han var ute. Og ellers ull long og trøye under. Anonymkode: 8ab59...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei På fredag var jeg på Adidas i Lillestrøm og kjøpte 3 sett med tracksuit til sønnen min. Han brukte de på lørdag og søndag og i går når han tok av klærne på kvelden så ser jeg at de har blitt nuppete sååå fort. Er det mulig at det kommer nupper etter bare 2 dagers bruk?? Har selvfølgelig ikke vaska de. Burde jeg klage? Har 2 sett til. Som jeg tenker å ikke ta i bruk? Legger ved bilde Anonymkode: 8ab59...393 La være å vaske, prøv å gå over med en sånn tøyrulle/avstøvingsrull og se om det går bort. Hvis ikke så tar du alt med tilbake til butikken. Er litt vanskelig å bedømme ut fra bildene om det er nupper, eller om han har rullet seg i støv, og støv har festet seg til buksa. Er det støv og løst så får du det av men en tøyruller. •••• Tøyruller, aner ikke hva det heter, men sånne små saker på rull med papir utenpå med lim på. Anonymkode: 4b62f...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden https://www.clasohlson.com/no/Tekstilrull-8-m./p/34-4667?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=dp-no-shopping-cm-low-Home%26Garden&utm_id=21293886198&gad_source=1&gbraid=0AAAAADv8oxqgKIL18mQ7nKNAk1z3Fwca7&gclid=EAIaIQobChMI7t6_mb2JigMVc2iRBR2Xtg69EAQYASABEgKkTfD_BwE Anonymkode: 4b62f...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Dersom det nupper som henger fast i stoffet, synes jeg du skal forsøke å klage. Avsporing, men vasker du ikke klær før det tas i bruk? Anonymkode: e6129...b43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden ja det kan de dersom han har hatt tøy under som reagerer med stoffet, eller tøy over - sittet på osv. Det er alltid lurt å sjekke kvaliteten på stoffet man kjøper, selv merkevarer har dårlig kvalitet. Anonymkode: 8cf22...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Du må alltid vaske nye klær før bruk. Men uansett, er nok dårlig kvalitet. At det står Adidas på plaggene er ikke noe form for kvalitetssikring. Anonymkode: 66bce...d85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå