Måneskinn Skrevet i går, 09:13 #21 Del Skrevet i går, 09:13 Jeg tenker man er alltid attraktiv for noen kan hende man føler seg uattraktiv, men det er man ikke. Smaken er som baken, og den er jammen delt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:25 #22 Del Skrevet i går, 09:25 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du har masse mannlige venner, men de nekter alle å hjelpe deg hvis du trenger hjelp? Anonymkode: cf264...e64 De er ikke så raske å tilby seg, nei. TS Anonymkode: 690fd...380 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:25 #23 Del Skrevet i går, 09:25 Måneskinn skrev (12 minutter siden): Jeg tenker man er alltid attraktiv for noen kan hende man føler seg uattraktiv, men det er man ikke. Smaken er som baken, og den er jammen delt Altså, det finnes objektivt attraktive damer og uattraktive damer. Forskningen viser også at vi blir behandlet vidt forskjellige av folk rundt ut fra utseendet vårt. TS Anonymkode: 690fd...380 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet i går, 09:36 #24 Del Skrevet i går, 09:36 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Altså, det finnes objektivt attraktive damer og uattraktive damer. Forskningen viser også at vi blir behandlet vidt forskjellige av folk rundt ut fra utseendet vårt. TS Anonymkode: 690fd...380 Ja, det er jeg veldig klar over. Pene folk har alltid en fordel - og det finnes trekk som i hjernen til "alle" er pene. MEN - snakker av erfaring som også en litt uattraktiv dame... det finnes noen for de aller fleste. Det vil komme folk som syns jeg er pen og - det har jeg da mange bevis på. Det handler ikke alltid om kun utseende... utstråling spiller også inn. Så, derfor sier jeg at man er alltids attraktiv for noen, men kanskje ikke alltid for de man selv vil skal være tiltrukket til en det er også en forskjell . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:57 #25 Del Skrevet i går, 09:57 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): De er ikke så raske å tilby seg, nei. TS Anonymkode: 690fd...380 Men spørr du som en normal person? Forventer du at de er tankelesere som dukker opp av intet? Eller går å loggrer med halen, desperat etter neste dame de kan hjelpe å løfte noe? Anonymkode: ee83d...38b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:37 #26 Del Skrevet i går, 10:37 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Men spørr du som en normal person? Forventer du at de er tankelesere som dukker opp av intet? Eller går å loggrer med halen, desperat etter neste dame de kan hjelpe å løfte noe? Anonymkode: ee83d...38b Spør som en normal person. Får som regel nei, for de er opptatt, kan ikke osv. Mens andre damer får tilbud kastet etter seg, uten å spørre. Anonymkode: 690fd...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:43 #27 Del Skrevet i går, 10:43 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Spør som en normal person. Får som regel nei, for de er opptatt, kan ikke osv. Mens andre damer får tilbud kastet etter seg, uten å spørre. Anonymkode: 690fd...380 Har du familie? Jeg skjønner det føles trist om de samme stiller opp for andre damer. Hos meg er det mest familie, å de prøver å hjelpe uten at jeg ber om det. Men det er litt flaut, for det er jo basert på at de vet jeg ikke fikser ting selv. Anonymkode: ee83d...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivy Skrevet i går, 10:45 #28 Del Skrevet i går, 10:45 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jepp, også befriende å ha venner som snakker om noe annet enn klær, sminke, influensere osv. For ikke å snakke om barn. Mødrene jeg kjenner snakker nesten utelukkende om barn, fedre gjør ikke det samme Anonymkode: c6421...cc2 Jeg er mann på papiret og samtlige av mine mannlige venner snakker ikke om annet enn influencere. Jeg må virkelig sjekke om jeg har overskudd til å høre på alt vissvasset, før jeg henger med de. 😄 Prater ofte om mer 'mannlige' ting med mine kvinnelige venner, når jeg tenker over det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:02 #29 Del Skrevet i går, 11:02 Jeg har opplevd begge Jeg VAR jo veldig pen og flott. Mange vil jo si at jeg er en "pen" dame enda, men jeg er 50 år, og har opplevd å gå fra alle snur seg til ingen snur seg. haha...' Jeg tenker vel at en av hovedgrunnene til at jeg liker å bli eldre er at det er utrolig chill å slippe å forholde seg til alle blikk, både fra damer og menn. Du er utsatt for alle! Noen som ser på deg med et lystent blikk og andre ser på deg med hat i blikket. Det er ikke veldig trivelig, og man blir faktisk ganske selvfokusert når du hele tiden opplever det. Jeg har nok hatt noen fordeler med jobb feks- Jeg kom meg lettere til stillinger- tror jeg- grunnet førsteinntrykk. Jeg framstår ikke blond heller, sånn sett kunne det slått feil ut der og. Men det har også vært en hemsko ved at ulike kollegaer har "crushet" på meg, eller sjefer som har misbrukt sin stilling, noe trakkassering, og det kan være veldig ekkelt, spesielt som ung. Men det er heller ikke morsomt i 30 årene når du er voksen og lei av sånt piss. Du har unger, regninger og betale, og har faktisk nok med ditt. Jeg husker at en venn spurte meg; " hvordan føles det å gå gjennom byen her og vite at alle vil ha deg?". Jeg kjente meg så ensom da jeg svarte; Jeg vil bare ha EN som er glad i meg for den jeg er. At haugevis med folk vil ligge med deg, hjelper deg egentlig lite. Så for min del som har stått på, jobbet og forventet at folk skal respektere meg utfra det jeg leverer, og at EN mann skal være glad i meg for den jeg er, så tenker jeg at jeg på alle måter liker å være gjennomsnittlig nå. Så er det jo morsomt å skinne ekstra noen kvelder- for de på min egen alder selvsagt. Anonymkode: ad4f5...f74 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:01 #30 Del Skrevet i går, 12:01 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men hva om du må flytte en sofa? Hyrer du noen da? Anonymkode: ee83d...38b Løfter to av beina, legger et pledd under og drar En gang måtte jeg løfte et skrivebord som var for tungt, rikket seg ikke. Ba en mannlig nabo om hjelp og fikk det. Enda jeg er stygg, ikke verst. Anonymkode: c6421...cc2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:46 #31 Del Skrevet i går, 12:46 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Løfter to av beina, legger et pledd under og drar En gang måtte jeg løfte et skrivebord som var for tungt, rikket seg ikke. Ba en mannlig nabo om hjelp og fikk det. Enda jeg er stygg, ikke verst. Anonymkode: c6421...cc2 Det skjønner jeg og smart, men mener når den må ned trapp osv. Bra du fikk hjelp 😊 Fordi det handler ikke om utsendet, mange er rimelige folk som er åpen for å hjelpe andre. Anonymkode: ee83d...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:50 #32 Del Skrevet i går, 12:50 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du familie? Jeg skjønner det føles trist om de samme stiller opp for andre damer. Hos meg er det mest familie, å de prøver å hjelpe uten at jeg ber om det. Men det er litt flaut, for det er jo basert på at de vet jeg ikke fikser ting selv. Anonymkode: ee83d...38b Jeg har ikke familie. Anonymkode: 690fd...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:51 #33 Del Skrevet i går, 12:51 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det skjønner jeg og smart, men mener når den må ned trapp osv. Bra du fikk hjelp 😊 Fordi det handler ikke om utsendet, mange er rimelige folk som er åpen for å hjelpe andre. Anonymkode: ee83d...38b Det handler ofte om utseendet. Det har jeg opplevd på flyplasser, treningssentre og så videre. Anonymkode: 690fd...380 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:52 #34 Del Skrevet i går, 12:52 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det skjønner jeg og smart, men mener når den må ned trapp osv. Bra du fikk hjelp 😊 Fordi det handler ikke om utsendet, mange er rimelige folk som er åpen for å hjelpe andre. Anonymkode: ee83d...38b Har heldigvis heis Og naboen ville nok ikke si "nei, jeg hjelper bare pene" 😅 men han kunne jo funnet på et påskudd. Når det gjelder service i butikker, vil jeg helst gå i fred. Hater når man nærmest blir møtt i døra. Men jeg merker at svært mange tror jeg er fattig, betjening som kommenterer at denne er veldig dyr, kanskje heller den andre... osv. Kan jo ikke gjøre underverker for salget? Anonymkode: c6421...cc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:58 #35 Del Skrevet i går, 12:58 Hvorfor trenger dere så mye hjelp? Klarer dere ingenting selv? Anonymkode: 6b0a6...f1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:25 #36 Del Skrevet i går, 13:25 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er sant det med dårlig alminnelig kundeservice irriterer meg mest. Anonymkode: f1347...3b3 Hvordan er kundeservicen dårlig hvis du ikke er attraktiv? Anonymkode: 16a27...ef1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:28 #37 Del Skrevet i går, 13:28 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Deilige damer får oppleve luksus på yachter med tjenestepersonalet. De får oppleve den røde løperen i Hollywood og de får oppleve hvordan det er inne i de innerste kretsene i maktsentrum eller økonomiske sentrum. Anonymkode: 7ad84...0c1 Erna Solberg var statsminister. Anonymkode: 16a27...ef1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:29 #38 Del Skrevet i går, 13:29 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er attraktiv, men er fremdeles selvstendig og uavhengig. Har klart meg selv siden jeg var 16 og har aldri vært den som har viftet med vippene for å få hjelp av noen, ei heller mannfolk. Har hatt venner av begge kjønn og det er få som kjenner meg som prøver seg på meg, om det så har vært mannlige venner eller lesbiske venninner. Jeg vet de har likt meg og hatt lyst å ha sex med meg, men ingen har prøvd seg fordi de vet at jeg vil være ærlig om jeg har fått slike følelser. Har aldri hatt problemer med å skaffe meg dates eller få meg kjæreste. De forholdene har blitt slutt på mitt initiativ fordi vi de har slitt med at jeg er så selvgående og klarte meg fint uten dem. Jeg har mye mannlig energi som en del menn som blir forelsket i meg gjør dem usikker på seg selv. Først nå i voksen alder har jeg funnet en mann som elsker meg for alt jeg er, men som også klarer å få meg til å føle meg feminin og som en kvinne. Han føler seg ikke truet av uavhengigheten min, men omfavner den. Med det har han fått en dame har lyst å lene seg på han og la han overta noe av styringen. Han har gjort meg kosete og romantisk og gir meg rom til å få lov å være litt avhengig av han. Anonymkode: b8a72...aac Makan til selvskryt. Anonymkode: 16a27...ef1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet i går, 13:33 #39 Del Skrevet i går, 13:33 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har aldri vært pen. Ikke i det hele tatt. Da mine pene venninner fikk hjelp i "huet og ræva" fra forskjellige menn med det praktiske - hjelpe til med bil, hus, montering av møbler, bæring av tunge ting og så videre, måtte jeg klare meg selv. Resultatet er at jeg kan en god del praktisk og har blitt ganske sterk fysisk. Det har selvfølgelig vært tungt, så det er negativt - jeg blir mer sliten og har ikke like mye mulighet til "perfekte" negler og lignende. Men altså, til gjengjeld så kan jeg mye. Prøver å se det fra positiv side Er det flere her som er uattraktive, og måtte klare seg selv praktisk sett mesteparten av livet? Anonymkode: 690fd...380 Men du har aldri tenkt tanken om hvem som er pene eller ikke er subjektivt? Bare fordi at du selv ikke syntes at du er pen,betyr ikke det at ingen andre syntes det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:35 #40 Del Skrevet i går, 13:35 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har opplevd begge Jeg VAR jo veldig pen og flott. Mange vil jo si at jeg er en "pen" dame enda, men jeg er 50 år, og har opplevd å gå fra alle snur seg til ingen snur seg. haha...' Jeg tenker vel at en av hovedgrunnene til at jeg liker å bli eldre er at det er utrolig chill å slippe å forholde seg til alle blikk, både fra damer og menn. Du er utsatt for alle! Noen som ser på deg med et lystent blikk og andre ser på deg med hat i blikket. Det er ikke veldig trivelig, og man blir faktisk ganske selvfokusert når du hele tiden opplever det. Jeg har nok hatt noen fordeler med jobb feks- Jeg kom meg lettere til stillinger- tror jeg- grunnet førsteinntrykk. Jeg framstår ikke blond heller, sånn sett kunne det slått feil ut der og. Men det har også vært en hemsko ved at ulike kollegaer har "crushet" på meg, eller sjefer som har misbrukt sin stilling, noe trakkassering, og det kan være veldig ekkelt, spesielt som ung. Men det er heller ikke morsomt i 30 årene når du er voksen og lei av sånt piss. Du har unger, regninger og betale, og har faktisk nok med ditt. Jeg husker at en venn spurte meg; " hvordan føles det å gå gjennom byen her og vite at alle vil ha deg?". Jeg kjente meg så ensom da jeg svarte; Jeg vil bare ha EN som er glad i meg for den jeg er. At haugevis med folk vil ligge med deg, hjelper deg egentlig lite. Så for min del som har stått på, jobbet og forventet at folk skal respektere meg utfra det jeg leverer, og at EN mann skal være glad i meg for den jeg er, så tenker jeg at jeg på alle måter liker å være gjennomsnittlig nå. Så er det jo morsomt å skinne ekstra noen kvelder- for de på min egen alder selvsagt. Anonymkode: ad4f5...f74 Kan du slutte med all den selvskryten? Du får bare TS og andre til å føle seg verre. Anonymkode: 16a27...ef1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå